مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، فرسودگی و عدم کشش بار ترافیکی را ۲ دلیل عمده تصمیم مدیریت شهری برای برچیدن پل فلزی کوی نصر برشمرد.

پل و زيرگذر گيشا

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی گفت: وضعیت فرسودگی پل فلزی کوی نصر تا مرز نا ایمن شدن این پل فلزی پیش رفته بود، گفت: ملاحظات مربوط به ایمنی پل در کنار ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه، ایده جمع آوری پل فلزی کوی نصر را بیش از پیش تقویت کرد.

مهندس صبوری افزود: پل فلزی کوی نصر با برخورداری از ۲ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، عملا نقش یک گلوگاه ترافیکی را در مسیر بزرگراه جلال آل احمد داشت. ترافیک ناشی از عدم تعادل خطوط ترافیکی پل کوی نصر نسبت به بزرگراه جلال آل احمد، به گونه ای بود که علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع های موجود در بزرگراه شهید گمنام را نیز به ویژه در ساعات اوج رفت و آمد تحت الشعاع قرار می داد.  

او توضیح داد: طی ماه‌های اخیر بازنگری‌های مختلفی در طرح احداث زیرگذر کوی نصر انجام شده‌است تا بهره‌مندی‌های ترافیکی طرح، ضمن کاهش هزینه‌های اجرایی به حداکثر میزان ممکن برسد.

گفتنی است با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد.  

کد خبر 440928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha