مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دبیر کارگروه بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاری گفت: وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران رسانه‌ها تعین تکلیف شده است و طرح‌های قبلی تا ارائه طرح‌های جدید معتبر است.

طرح ترافيك خبرنگاران

به گزارش شهرنوشت به نقل از فارس، فرهاد خوانساری، دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در ارتباط با آخرین جزئیات تخصیص طرح ترافیک به خبرنگاران افزود: در حال حاضر وضعیت طرح ترافیک همه رسانه‌ها تعین تکلیف شده و فقط پایگاه‌های خبری وضعیت آنها صد در صد مشخص نیست که احتمالاً تا دو روز آینده این مسئله به اتمام می‌رسد.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری  بیان داشت: زمان تعیین تکلیف نهایی، اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند اعلام می‌شود و پیامک آن نیز به خود خبرنگار ارسال خواهد شد.

خوانساری با بیان این‌که طرح ترافیک مربوط به خبرنگارمحور و نه رسانه محور است، گفت: مدیران مسئول رسانه‌ها در توزیع طرح‌های ترافیک نقش دارند ولی واگذاری آن صد درصد با خود شهرداری است.

او در مورد کارت‌های بلیت اتوبوس رایگان گفت:‌ افردی که موفق به دریافت طرح ترافیک نشوند کارت بلیت یک ساله به آنها تعلق خواهد گرفت که زمان توزیع آن یک هفته پس از ارائه طرح‌های ترافیک است و میزان آن نیز به صورتی در نظر گرفته که خبرنگار تا پایان دوره یک ساله بتواند از آن استفاده کند.

کد خبر 440923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha