یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

دور جدید طرح برخورد با تخلفات شبانه در معابر منطقه ۲ شروع شد.

جریمه راهنمایی و رانندگی

رئیس دایره تصادفات راهنمایی و رانندگی منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «این طرح با توجه به شروع فصل گرما و افزایش‌ ترددهای شبانه از ساعت ۱۹ با گشت‌های مستمر پلیس در محدوده‌های مختلف منطقه به‌ویژه محله‌های شهرک غرب، بهرود، سعادت‌آباد، آسمان‌ها و... شروع می‌شود و نیروهای پلیس راهور در صورت مشاهده مواردی مانند دور دور، داشتن سرعت‌های غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ و... با متخلفان برخورد می‌کنند. »

سرگرد امین رضاپناه با اشاره به اینکه طرح برخورد با تخلفات شبانه تاکنون چند مرحله برگزار شده و موفقیت‌های زیادی داشته است گفت: «یکی از مهم‌ترین گلایه‌های شهروندان و به‌ویژه ساکنان محدوده‌های میدان کاج، بلوار سعادت‌آباد، خیابان‌های ربیع، پیام و شهرک غرب افزایش‌ تردد خودروهایی است که وضعیت موتورشان تغییر یافته و سرو صدای زیادی ایجاد می‌کنند، به همین دلیل این طرح با تمرکز بیشتر در این محدوده‌ها اجرایی می‌شود تا آمار مزاحمت‌ها کاهش یابد. »

او بخش دیگری از این طرح را برخورد با موتورسواران دانست و افزود: «‌تردد موتورهای سنگین به‌ویژه شب‌ها بیشتر می‌شود و  به همین دلیل در بخشی از این طرح نیروهای پلیس در مسیرهای بزرگراهی و معابر اصلی مستقر شده و با متخلفان برخورد و حتی موتورهای این افراد را توقیف می‌کنند. » 

کد خبر 440886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha