همشهری آنلاین: مایکل فاسبندر، جیمی فاکس و پیتر دینکلیج برای بازی در نقش‌های اصلی «این گروه خشن» به کارگردانی مل گیبسن مذاکره می‌کنند.

بازيگران اين گروه خشن مل گيبسن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، گیبسن ۶۳ ساله از مدت‌ها پیش درگیر نگارش فیلمنامه نسخه‌ای تازه از وسترن جریان‌ساز و خشن سام پکین‌پا بوده و قرار است خودش آن را برای استودیو برادران وارنر بسازد. پکین‌پا سال ۱۹۶۹ نسخه اصلی «این گروه خشن» را با بازی ویلیام هولدن و ارنست بورگناین ساخت و برای آن نامزد دریافت اسکار بهترین فیلمنامه شد. ضمن اینکه فیلم نامزد جایزه بهترین موسیقی متن هم بود.

حالا پس از ۵۰ سال این وسترن تحسین‌شده به همت گیبسن بازسازی می‌شود تا فاسبندر، فاکس و دینکلیج کنار هم قرار بگیرند و ترکیب بازیگران آن را کامل کنند. «این گروه خشن» داستان چند یاغی سالخورده را روایت می‌کند که می‌خواهند پس از دست زدن به آخرین سرقت خود برای همیشه بازنشست شوند. پکین‌پا این فیلم را با بودجه شش میلیون دلاری ساخت که در اکران عمومی ۱۱ میلیون دلار فروخت.

گیبسن در پروژه «روتچایلد» به کارگردانی جان س. بیرد (استن و اولی) همبازی شیا لابوف می‌شود و قرار است فیلم سینمایی «نابودگر» را با موضوع نیروی دریایی در جنگ جهانی دوم کارگردانی کند. او بیش از همه با درام تاریخی «مصایب مسیح» شناخته می‌شود.

فاسبندر ایرلندی-آلمانی پیش از این برای بازی در «۱۲ سال بردگی» و «استیو جابز» نامزد دریافت اسکار شده، فاکس یک جایزه اسکار برای «ری» و یک نامزدی برای «وثیقه» در کارنامه دارد و دینکلیج برای بازی در «بازی تاج و تخت» سه جایزه امی برده است.

کد خبر 440761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha