همشهری آنلاین: نبنزیا در نشست ویژه شورای امنیت در مورد سوریه گفت: روسیه بر پایبندی خود به مناطق آتش بس تاکید دارد و به مذاکرات برای رسیدن به ثبات در شمال سوریه ادامه می‌دهد.

روسیه: باید مانع از افزایش تنش میان ایران و آمریکا شویم
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل در جلسه ویژه شورای امنیت پیرامون سوریه گفت: مهم ترین مساله هم اکنون جلوگیری از افزایش تنش میان ایران و آمریکا برای جلوگیری از بروز هرج و مرج در منطقه است.

وی ضمن محکومیت حمایت از تروریست‌ها گفت: به حملات خود علیه تروریست‌ها ادامه می دهیم، غیرنظامیان گروگان های تروریست های ادلب شده‌اند.

نبنزیا تاکید کرد: روسیه بر پایبندی خود به مناطق آتش بس تاکید دارد و به مذاکرات برای رسیدن به ثبات در شمال سوریه ادامه می دهد، حملات ما علیه تروریست ها در منطقه آتش بس ادلب بوده و آنها را از این منطقه خارج کردیم، تحریک تروریست ها، پایگاه هوایی روسیه در سوریه را به خطر می‌اندازد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد افزایش فعالیت‌های هیات تروریستی تحریر الشام هستیم که بحران منطقه را افزایش می دهد، ما با تروریست‌ها در سوریه مبارزه می‌کنیم، باید از استانداردهای دوگانه در خصوص وضعیت سوریه دست برداریم

نماینده روسیه گفت: ائتلاف ادعایی، شهر الرقه سوریه را منهدم و هزاران غیر نظامی سوریه را کشت در حالی که هیچ کس درباره آن سخن نمی‌گوید.

کد خبر 440713

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha