جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

ارتش

در این بیانیه آمده است: امروز که به یمن فناوری‌های نوین ارتباطی سرعت ارسال و انتقال اطلاعات به کسری از ثانیه تقلیل یافته، باید اثرگذاری، نوع نگرش و تقویت جایگاه‌ها، متناسب با این تغییر باشد.

در این بیانیه مطرح شده است: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای این مهم است که امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی به نحو شایسته انعکاس نمی یابد.

روابط عمومی ارتش تاکید کرد: تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی هر سازمان و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود، اما ارتباط صرفا مبادله‌ اطلاعات در باره‌ی واقعیت‌های سخت افزاری نیست. بلکه ارتباط به معنای‌تبادل‌افکار، ‌احساسات، عقاید و تجربیات نیز هست و از منظر اجتماعی ارتباط بین اجزای جامعه رشد و بقای جامعه را تضمین می‌کند.

در این بیانیه آمده است: ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه، لازم است، از تلاش و پیگیری‌ درخور تحسین خانواده ارتباطات و کارشناسان روابط‌ عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی شود که در شرایط سخت خدمات فرزندان غیور ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خوبی منعکس کرده اند.

کد خبر 440690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha