همشهری آنلاین: جان کارپنتر برنده کالسکه طلایی امسال جشنواره فیلم کن علام کرد بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند؛ گرچه این کار برای صفحه کوچک باشد.

سينما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جان کارپنتر کارگردان فیلم ترسناک «هالووین» در مراسمی که برای تجلیل از وی در هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن برگزار شد گفت: دارم روی چند برنامه تلویزیونی و چند ایده برای فیلم سینمایی کار می‌کنم.

وی که با دریافت جایزه کالسکه طلایی در مراسم افتتاحیه بخش دو هفته کارگردان‌های کن تجلیل شد گفت: اهدای این جایزه به من یک اشتباه بزرگ است!

این کارگردان که پیش از حضور در مراسم رسمی دریافت جایزه کالسکه طلایی از انجمن کارگردانان فرانسه در غرفه آمریکا حضور یافته بود، گفت: اکنون زمان متفاوتی است بنابراین مدت بیشتری طول می‌کشد تا بتوان کارها را تنظیم کرد. اما باید بدانی که این را می‌دانی. من هنوز این را نمی‌دانم.

آخرین کارگردانی کارپنتر «دیوار» با بازی امبر هرد و میمی گومر در سال ۲۰۱۰ بود و پس از آن او بر کار موسیقی و تهیه کنندگی تمرکز کرد.

او از بازسازی فیلم‌های قدیمی‌اش هم ابراز خوشنودی کرد. فیلم «فرار از نیویورک» از جمله این فیلم‌هاست که به زودی اکران می‌شود و او گفت دلش نمی‌خواهد بگوید نسخه لی وانِل یک نسخه جدید است. وی اضافه کرد که از ایفای نقش تهیه کننده اجرایی لذت می‌برد.

در هر حال در این بازسازی شاهد بازی دوباره کرت راسل در هیچ نقشی نخواهیم بود. به گفته کارپنتر او علاقه‌ای به حضور در این بازسازی نداشت.

کارپنتر افزود که یک گیمر بزرگ است و علاقه‌مند به چندین بازی از جمله «دد اسپیس» و «فال‌اوت» است.

جایزه کالسکه طلایی سال پیش به مارتین اسکورسیزی تعلق گرفته بود.

کد خبر 440675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha