پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سپاهان اصفهان با شکست استقلال خوزستان در ورزشگاه نقش جهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شد و سهمیه آسیایی گرفت.

سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان از هفته پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پنجشنبه شب همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و تیم میزبان توانست با نتیجه دو بر صفر حریف خوزستانی خود را شکست دهد و نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شود و پرسولیس نیز با برتری مقابل پارس جنوبی جم قهرمان این رقابت ها شد.

در این دیدار که با حضور بیش از ۱۳ هزار هوادار سپاهان برگزار شد بازیکنان تیم میزبان حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که در گلزنی نا موفق بودند، تیم حریف نیز فرصت چندانی برای حمله نداشت و در ضد حملات ناموفق ظاهر شدند.
طلایی پوشان سپاهان در یکی از حملات کوبنده خود در دقیقه ۳۲ توسط کیروش استنلی بازیکن گلزن و آقای گل این دوره از رقابت های لیگ برتر به گل اول خود رسید تا این بازیکن شانزدهمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند و با تشویق شدید هواداران رو به رو شد.
سپاهانی همچنان به حملات خود ادامه دادند و توانستند ۸ دقیقه بعد دوباره توسط عزت الله پور فاز به دومین کردند و برسند و نیمه اول این دیدار را با پیروزی به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار باز با حملات سپاهان در میان تشویق بی امان هوادارانشان شروع شد و طلایی پوشان از جناحین چندین حمله بر روی دروازه حریف تدارک دیدند که در گلزنی درست عمل نکردند و فرصت ها را از دست دادند. تیم حریف بر خلاف نیمه اول یکی دو موقعیت خوب داشت که توپ هایشان در چارچوب دروازه نبود و نتوانستند از فرصت های گلزنی خود بهره ببرند و در پایان این دیدار با دو گل حریف خود را شکست دادند و با نایب قهرمانی در این رقابت ها سهمیه آسیایی را گرفت.

این دیدار را کوپال ناظمی با کمک های محمد راهی و امیر محمد داود زاده قضاوت کردند.

کد خبر 440651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha