همشهری آنلاین: یک عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت که این شورا هنوز درباره ائتلاف در انتخابات آینده به نتیجه خاصی نرسیده ‌است.

آذر منصوري

آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به ایرنا در این باره توضیح گفت: شورای عالی درباره چگونگی مشارکت و نوع ائتلاف‌ها هنوز به بحث‌ و جمع‌بندی خاصی نرسیده است.

منصوری در ادامه با اشاره به اینکه برنامه شورای عالی، مشارکت فعال در انتخابات است، گفت: این‌ها مباحثی است که هم احزاب اصلاح‌طلب در تشکیلات خود باید به جمع‌بندی برسند و هم در شورای عالی روی آن توافق شکل گیرد.

عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان ‌افزود: این‌که ائتلاف‌ها چگونه و در چه سطوحی باشد، به فضای سیاسی کشور و به‌خصوص نوع مواجهه شورای نگهبان در مورد بررسی صلاحیت‌ها، بستگی دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برای تصمیم‌گیری درباره نوع حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم باید با توجه به انتخابات ۹۲، ۹۴ و ۹۶، همچنین میزان اثرگذاری نهادهای برآمده از این سه انتخابات در تحولات کشور، به جمع‌بندی رسید.

او همچنین اضافه کرد که با توجه به در کنار هم قرار دادن این متغیرها و نوع مواجهه نهادهای نظارتی با اصلاح‌طلبان باید در مورد ائتلاف یا ائتلاف‌های احتمالی تصمیم گرفت.

کد خبر 440560

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha