همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: در روزهای اخیر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید در بازه قیمتی ۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در نوسان بود و در حال حاضر هم قیمت این نوع سکه در بازار ۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان است.

قیمت سکه طرح جدید ۱۲اردیبهشت ۹۸ به ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: در روزهای اخیر قیمت طلا و سکه تحت تاثیر قیمت دلار و قیمت جهانی طلا با نوسان اندک همراه بوده است. قیمت جهانی طلا در هفته جاری به دلیل تحولات سیاسی دستخوش نوسان بوده بطوری که قیمت اونس جهانی در حال حاضر با کاهش ۴ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۲۹۵ دلار رسیده است.

وی افزود: این نوسانات موجب شد تا در روزهای اخیر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید در بازه قیمتی ۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در نوسان باشد و در حال حاضر هم قیمت این نوع سکه در بازار ۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان است.

این کارشناس بازار طلا و سکه به اشاره آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی یک میلیون و ۵ هزار تومان است. در ضمن قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۶۴ هزار تومان است.

کد خبر 440498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha