یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

اگر اهل تئاتر هستی یادت باشد که نمایش «کچل کفترباز» در مرکز تولید و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله در حال اجراست. داستان کچل کفترباز، یک داستان آذری قدیمی است؛ داستان دو موجود عجیب و غریب که به دختر غمگینی یاد می‌دهند چگونه شاد شود.

كجل كفتر باز در پارك لاله

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری، این نمایش، تلفیقی از اجرای بازیگران و تکنیک عروسکی است که نسرین خنجری با نگاهی آزاد به داستان قدیمی آذربایجانی «کچل کفترباز» آن را نوشته است. بر اساس این خبر در نمایش عروسکی کچل کفترباز، فرزین محدث، مینووش رحیمیان و مهرنوش شریعتی به‌عنوان بازیگر و بازی‌دهنده‌ی عروسک‌ها ایفای نقش می‌کنند. در این اثر هنری، عبد آتشانی آهنگ‌ساز، سهیلا باجلان طراح و سازنده‌ی عروسک، آویده سعادت‌پژوه طراح صحنه و مرضیه ایمان‌خانی طراح لباس هستند.

این نمایش بازتولید کارگاه عروسکی گروه «تئاتر معاصر» است و تا ۱۳ خرداد، هرروز به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۹و۳۰دقیقه برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون اجرا می‌شود. برای خرید اینترنتی بلیت می‌توانید به سایت تیوال به نشانی  www.tiwall.com مراجعه کنید. این نمایش تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.

کد خبر 440380

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha