گروه بین المللی سلامت و هنر از گروه‌های فعال شبکه‌ی جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یوسرن در نظر دارد با هدف توجه و حمایت از سلامت روان کودکان و نوجوانان بیمار، پنجمین جشنواره‌ی بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار را برگزار کند.

آماده برای يك مسابقه‌‍‌ی نقاشی

تمامی کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال (متولدین آبان ماه ۱۳۸۰ و پس از آن) که در گذشته سابقه‌ی بستری در یکی از مراکز درمانی را داشته‌اند، می‌توانند تا ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ با ارسال آثار خود، در این جشنواره شرکت کنند. شرکت‌کنندگان باید آثار خود را  در اندازه‌ی کاغذ  آ ۴(A۴) و ترجیحاً افقی ارائه کنند. موضوع نقاشی هم سلامتی است. اطلاعات مورد نیاز: نام و نام خانوادگی/ سن/ شماره‌ی تماس/ نشانی پستی/ سابقه‌ی بستری در بیمارستان (نام بیماری و نام بیمارستان).

کودکان و نوجوانانی که دوست دارند در این جشنواره شرکت کنند، می‌توانند نقاشی‌های خود را  به نشانی تهران، انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، مرکز طبی کودکان، ساختمان شماره‌ی دو، طبقه‌ی چهارم، دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی نقاشی برای کودکان بیمار بفرستند یا آثار  خود را به نشانی ifppp.heart@gmail.com ای‌میل کنند.  آثاری که از طریق ای‌میل ارسال می‌شود باید با کیفیت حداقل۳۰۰ دی‌پی‌آی اسکن و ای‌میل شود.  از میان آثار دریافتی پس از داوری، ۲۰۰ اثر برای چاپ در کتاب انتخاب و ۱۲ اثر نیز (سه اثر در هر گروه سنی) به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب خواهند شد. تندیس و مدال جشنواره نیز در مراسم اختتامیه‌ی جشنواره در آبان ۱۳۹۸ در کشور مجارستان به برگزیدگان اهدا می‌شود.

کد خبر 440378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha