مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقه عکس «روایت گِل و دِل» با موضوع همدلی مردم و مسئولان در رویدادهای طبیعی و واقعه سیل در هشت محور برگزار می‌شود.

پوستر مسابقه عكس روايت گل و دل

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، نخستین دوره مسابقه عکاسی روایت گِل و دِل در قالب قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولان در مواجهه با خسارت‌های سیلی که نوروز امسال دامنگیر برخی مناطق ایران شد، برگزار می‌شود.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران، سازمان سراج، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، صدا و سیما، خانه عکاسان ایران، فرهنگسرای ابن‌سینا، شرکت داده‌گستر عصر نوین (های‌وب) و کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران از جمله مشارکت‌کنندگان در برگزاری این مسابقه‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را در هشت محور سیل و امدادرسانی، نیروهای مسلح، سازمان‌های امدادرسانی، رسانه‌ها، احساسات و عواطف، مسئولیت اجتماعی، کودک و خانواده و امید به زندگی به ایمیل فرهنگسرای رسانه ارسال کنند. دریافت آثار از ۲۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد و عکس‌های دریافتی پس از بررسی و تأیید اولیه وارد مرحله داوری می‌شوند. فرآیند داوری از ۲۰ تا ۲۵ خرداد انجام می‌شود.

در جلسات داوری ۵۰ اثر برتر برای نمایش در نمایشگاه عکس روایت گل و دل انتخاب و در مرحله نهایی، از میان ۵۰ عکس برتر آثار و افراد برگزیده معرفی می‌شوند. آثار برگزیده با رضایت کتبی صاحبان در یک نمایشگاه به نمایش درمی‌آید و درآمد حاصل از فروش آن صرف امور سیل‌زدگان می‌شود. مراسم اختتامیه مسابقه روایت گِل و دل همراه با معرفی آثار برتر روز پنجم تیر برگزار خواهد شد.

علی‌محمد اسماعیلی، رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی دبیر جشنواره است و اعضای هیات داوران عبارتند از سیداحسان باقری، حامد جعفرنژاد، مجتبی کوچکی، حیدر رضایی و سیدشهاب‌الدین واجدی. علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از شرایط و شیوه شرکت در مسابقه و جوایز برگزیدگان به resaneh.farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 440343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha