همشهری آنلاین: رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: سازمان صنایع دریایی آمادگی دارد با تمام توان تعمیرات و پشتیبانی از شناورهای مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در حوزه رانش و بدنه در بندر عباس، بندر انزلی و بندر خرمشهر انجام دهد.

رستگاری

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع  با حضور درستاد فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی دیدار کرد.

در این دیدار رئیس سازمان صنایع دریایی باتقدیر از تلاش و فعالیت‌های شبانه روزی  مرزبانان و حافظان غیور مرزهای ایران اسلامی و همکاران خدوم، فداکار و جان برکف این یگان پرمخاطره اظهار داشت: مأموریت یگان مرزبانی جمهوری اسلامی به خصوص در حوزه مرزهای دریایی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: در حوزه پشتیبانی از یگان مرزبانی، ارائه تجهیزات با قابلیت‌های متنوع از اولویت‌های سازمان صنایع دریایی به حساب می‌آید.

امیر دریادار رستگاری تأکید کرد: مبنای فکری و عملی ما در سازمان صنایع دریایی به گونه‌ای است که با توجه به ماموریت مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بتوانیم در هرشرایطی نیاز این نیرو را با مطلوب ترین کیفیت و حداقل زمان تامین کنیم.

وی ادامه داد : سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع آمادگی دارد با تمام توان تعمیرات و پشتیبانی از شناورهای مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در حوزه رانش و بدنه با حداقل زمان در بندر عباس، بندرانزلی و بندر خرمشهر به انجام رساند.

سردار قاسم رضایی  فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این دیدار گفت: با توجه به هم مرز بودن ایران اسلامی  با ۱۵ کشور، جایگاه مرزبانی در کشور یک جایگاه ملی، بسیار حساس و حائز اهمیت می باشد.

سردار رضایی درادامه با اشاره به اهمیت جایگاه مرزهای دریایی از سوی فرماندهی معظم کل قوا، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات معظم له در سال‌های گذشته، حفاظت وصیانت از  مرزهای دریایی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ما با تجهیز کردن این مرزها به انواع شناورها و پاسگاه های دریایی، توانسته ایم اعمال قدرت، قانون، اقتدار و بازدارندگی را افزایش دهیم و بی شک ادامه این ماموریت مهم داشتن ابزار  و تجهیزاتی از جمله شناورهای تولیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع است؛ چرا که هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران با توجه به موقعیت ژئوپولتیک خود تهدید پیرامون مرزی ندارد.

کد خبر 440269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha