دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران عصر یک‌شنبه بیست و دوم اردیبهشت با حضور در دفتر کار محسن خلیلی عراقی از خدمات ۶۶ ساله بنیان‌گذار شرکت بوتان که به پدر صنعت ایران مشهور است، تقدیر کرد.

تقدير حناچي از پدر صنعت

به گزارش شهرنوشت، محسن خلیلی عراقی به عنوان بنیان‌گذار شرکت بوتان، نخستین فردی است که توانست شعله‌های گاز را در خانه‌های ایرانی روشن کند و با حضور مستمر در عرصه صنعت (از سال ١٣٣٢ تاکنون) لقب «پدر صنعت ایران» را به خود اختصاص دهد.

حضور تأثیرگذار خلیلی در حوزه صنعت و اقتصاد کشور عاملی شد تا شهردار تهران عصر یک‌شنبه با او دیدار کند و از خدمات ۶۶ ساله این صنعتگر تقدیر به عمل آورد.

پیروز حناچی در جریان این دیدار، شخصیت هایی همچون مهندس خلیلی را به واسطه ایفای نقش موثر در حوزه کارآفرینی و خلق ثروت، از سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی کشور معرفی کرد.

او گفت: تهران به داشتن چنین شهروندانی افتخار می‌کند، گفت: بی‌شک، مهندس خلیلی یکی از برجسته‌ترین اساتید علم مدیریت در ایران است. او با مدیریت خود نه تنها ظرفیت لازم برای توسعه صنعت را فراهم کرد، بلکه با عشق و امید سرمایه ارزنده‌ای را در اختیار نسل‌های جوان قرار داد.

در ادامه این دیدار، بنیان‌گذار شرکت بوتان با آرزوی موفقیت برای شهردار تهران گفت که به عنوان یک صنعتگر نسبت به مشکلات مالی و محدودیت منابعی که مدیریت شهری با آن دست و پنجه نرم می‌کند، آگاه است.  

خلیلی خطاب به شهردار تهران عنوان کرد خدمت به شهروندان افتخار بزرگی است، لذا مدیریت شهری می‌تواند روی پتانسیل‌های حوزه صنعت در راستای توسعه شهر و خدمتگزاری به مردم حساب کند.

کد خبر 440194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha