رابعه تیموری-خبرنگار:«حجت نظری» عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به دیدار اهالی منطقه ۱۶ رفت و محله جوادیه، نخستین مقصد بازدید نظری بود.

امکانات ورزشی جنوب شهر

 او در گفت‌وگو با ساکنان و شورایاران، دسترسی نامناسب شهروندان به امکانات حمل‌ونقل عمومی محله را مورد بررسی قرار داد. در این گفت‌وگو اهالی به پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جزیره‌ای شدن محله جوادیه اشاره کردند و از نظری خواستند نیاز آنها به دسترسی‌های محلی ایمن و مناسب را به اطلاع اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای‌شهر برساند. وجود ۳ سینمای متروکه در منطقه، موضوع دیگری بود که اهالی با مهمان خود در میان گذاشتند.

نظری ضمن بازدید از ملک متروکه سینما شیرین، درباره کمبود مراکز فرهنگی در منطقه با اهالی به بحث و تبادل نظر پرداخت. تبدیل کاربری این املاک به مراکز مسکونی یا تجاری و اثرات آن بر افزایش جمعیت و کمبود سرانه‌های فرهنگی محل، نگرانی مشترک ساکنان منطقه و حجت نظری بود و این عضو شورای‌شهر وعده پیگیری مشکل و رفع نگرانی را به اهالی داد.  بهره‌برداری اقتصادی و عدم استفاده بهینه از ظرفیت‌های مجموعه تفریحی و ورزشی «فدک» دغدغه دیگر اهالی و ورزشکاران منطقه ۱۶ بود که در این دیدار مطرح شد. نظری با اشاره به کمبود امکانات ورزشی و فرهنگی در جنوب تهران غفلت از ظرفیت‌ مجموعه فدک را بی‌عدالتی در حق اهالی دانست و برای احقاق حقوق آنها قول مساعد داد. مجموعه شهربانو آخرین مقصد بازدید حجت نظری بود. در این مجموعه با حضور این عضو شورا، «هادی زبده» شهردار منطقه و جمعی از مسئولان و ورزشکاران، استخر روباز مجموعه شهربانو به بهره‌برداری رسید و به نام «‌نیروانا اسدبیگی» قهرمان المپیکی رشته قایقرانی محله جوادیه مزین شد.

کد خبر 440187

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha