همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در حساس‌ترین دوئل هفته ۳۳ بوندس‌لیگا به تساوی مقابل لایپزیگ دست یافت و برای دفاع از قهرمانی به تنها یک امتیاز نیاز دارد. سقوط تیم‌های نورنبرگ و هانوفر به لیگ دسته دوم نیز در این هفته قطعی شد.

لايپزيگ- بايرن مونيخ
  • آر. بی. لایپزیگ صفر − بایرن مونیخ صفر

حساس‌ترین پیکار هفته ۳۳ بوندس‌لیگا میان تیم‌های آر. بی. لایپزیگ و بایرن مونیخ در حضور ۴۳ هزار تماشاگر برگزار شد. نبرد دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل پایان یافت. مونیخی‌ها با کسب یک امتیاز توانستند امتیازهای خود را به ۷۵ برسانند و برای دفاع از عنوان قهرمانی به تنها یک امتیاز دیگر نیاز دارند. لایپزیگ همچنان در رتبه سوم جدول به سر می‌برد.

  • بوروسیا دورتموند ۳ − فورتونا دوسلدورف ۲

بوروسیا دورتموند در هفته ۳۳ فورتونا دوسلدورف را ۳ بر ۲ مغلوب کرد و فاصله خود با بایرن مونیخ را به ۲ امتیاز کاهش داد. گل پیروزی دورتموند در این مصاف را ماریو گوتزه، لحظاتی پیش از پایان بازی به ثمر رساند. زردپوش‌های دورتموند با این حساب هنوز هم می‌توانند قهرمان این فصل شوند، مشروط بر آن که بایرن مونیخ در آخرین هفته شکست بخورد و دورتموند پیکار خود را با پیروزی به پایان برد.

  • بایر لورکوزن یک − شالکه یک

تیم جوان بایر لورکوزن این هفته میزبان آبی‌پوش‌های شالکه بود. دیدار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این نتیجه با توجه به عملکرد کمابیش برابر دو تیم عادلانه بود. لورکوزن در نیمه اول تیم برتر میدان بود و شالکه در نیمه دوم. بایر لورکوزن با کسب امتیازهای لازم توانسته است بلیت حضور در لیگ اروپا در فصل آینده را به دست آورد.

  • هوفن‌هایم صفر − وردر برمن یک

وردر برمن نیز از تیم‌های موفق هفته بود. سفیدپوش‌های برمن با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود، هوفن‌هایم گذشتند و با سه امتیاز به خانه بازگشتند. گل طلایی برمن در این مصاف را یوهانس اگشتاین به ثمر رساند.

  • اشتوتگارت ۳ − ولفسبورگ صفر

اشتوتگارت در هفته ۳۳ توانست از مقام ۱۶ جدول دفاع کند و با این حساب هنوز هم شانس دارد که به حضور خود در لیگ دسته اول آلمان در فصل آینده ادامه دهد. اشتوتگارت در این هفته مهمان خود، ولفسبورگ را ۳ بر صفر شکست داد. اشوتگارتی‌ها پس از پایان فصل جاری دیداری رفت و برگشت مقابل تیم سوم لیگ دسته دوم انجام خواهند داد و در صورت موفقیت در این نبرد در لیگ دسته اول ماندگار خواهند شد.

  • نورنبرگ صفر − بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۴

سفیدپوش‌های مونشن‌گلاباخ با پیروزی ۴ بر صفر مقابل نورنبرگ توانستند مجوز حضور در رقابت‌های لیگ اروپا در فصل آینده را بگیرند. نورنبرگ در مقابل به لیگ دسته دوم سقوط کرده است.

  • هانوفر ۳ − فرایبورگ صفر

سرخ‌پوش‌های هانوفر اگر چه هفته ۳۳ را با پیروزی ۳ بر صفر مقابل فرایبورگ پشت سر گذاشتند، اما نتوانستند جلوی سقوط خود به لیگ دسته دوم را بگیرند.

  • آگسبورگ ۳ - هرتا برلین ۴

یکی از دیدارهای پرگل هفته ۳۳ بوندس‌لیگا مصاف آگسبورگ و هرتا برلین بود. این دیدار در نهایت با پیروزی ۴ بر ۳ پایتخت‌نشین‌های هرتا به پایان رسید که با سه امتیاز به خانه برگشتند.

  • فرانکفورت  صفر – ماینتس  ۲

عصر یکشنبه (۱۲ مه/ ۲۲ اردیبهشت) دیدار باقیمانده هفته ۳۳ بوندس‌لیگا برگزار ‌شد که طی آن آینتراخت فرانکفورت به مصاف ماینتس رفت. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر میهمان به پایان رسید.

کد خبر 440169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha