همشهری آنلاین: سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفتگو کرد.

دیدار

به گزارش فارس، ذبیح‌الله خداییان رییس سازمان  ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مردم اظهار داشت: در حال حاضر ۴۸۰ واحد ثبتی با بیش از ۱۶ هزار نفر کارکنان مشغول خدمت رسانی به عموم مردم هستند.

وی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آمادگی لازم در راستای همکاری و تعامل با بسیج در زمینه های مختلف را دارد.

سردار غیب پرور نیز در این دیدار در خصوص همکاری بسیج در حوزه های مختلف با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت:  ظرفیت ها و استعدادهای نهفته ای در بسیج وجود دارد که می تواند در اختیار سازمان ثبت و اسناد کشور قرار بگیرد و بسیج آماده همکاری و تعامل با این سازمان است.

در این جلسه، همچنین مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان اذعان داشت: در موضوع کاداستر و دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضائیه، آمادگی معرفی فارغ التحصیلان حقوق که دارای سابقه بسیج می باشند را داریم.

گفتنی است در این دیدار مقرر شد که  کارگروهی بین معاونین سازمان ثبت و اسناد کشور با معاون مهندسی سپاه در خصوص همکاری و تعامل در راستای خدمات و تمهیدات کاداستر صورت بگیرد.

به گزارش بسیج، در این جلسه از سوی سردار غیب پرور، از خدمات ذبیح الله خداییان در ریاست دادگستری استان فارس نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 440134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha