شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازار کاغذ امروز در شوک افزایش قیمت ۲۰ هزارتومانی قرار گرفت و اکنون هر بند کاغذ ۷۰ گرمی چهار و نیم‌ورقی به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

كاغذ

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بازار کاغذفروشان ظهیرالاسلام در حالی کرکره مغازه‌های خود را بالا کشیدند که از روز پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت حدود ۲۰ هزار تومان به قیمت کاغذ تحریر اضافه شد.
 
از ساعتی اولیه شنبه ۲۱ اردیبهشت هر بند کاغذ تحریر ۷۰ گرمی چهار و نیم ورقی در بازار ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود، اگرچه در برخی بنگاه‌های ظهیرالاسلام این قیمت به ۵۱۰ هزار تومان هم می‌رسد. همچنین امروز هر بند کاغذ تحریر ۷۰ گرمی سه ورقی حدود ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد.
 
البته برخی از کاغذفروش‌ها هم با وجود اینکه کاغذ تحریر در انبار بنگاه خود دارند، قیمت نهایی این کالا را به دلیل نوسانات بازار اعلام نمی‌کنند و می‌گویند که قیمت هنوز اعلام نشده است.
 
در این میان به گفته کاغذفروشان، قیمت این کالا از روز پنج‌شنبه بالا رفته است و افزایش قیمت حداقل ۱۰ هزار تومانی را با شروع روز کاری تجربه کردند.
 
نگاهی به قیمت فروش کاغذ تحریر در روز پنج‌شنبه این ادعا را تایید می‌کند، به طوری که صبح پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت هر بند کاغذ تحریر چهار و نیم ورقی حدود ۴۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود و عصر آن روز قیمت به ۵۰۰ هزار تومان هم رسید. همچنین کاغذ ۷۰ گرمی سه ورقی نیز در این روز ۳۳۰ هزار تومان بود.
 
روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت نیز برای هر بند کاغذ ۷۰گرمی چهار و نیم ورقی، ۴۷۰ هزار تومان قیمت تعیین شده بود و هر بند کاغذ سه ورقی ۳۲۰ هزار تومان بود.

کد خبر 439971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha