همشهری آنلاین: تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان و کشورمان حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا را شناختند.

قرعه‌كشي فوتبال آسيا

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا در دو منطقه غرب (۲۵ تیم) و شرق (۲۲ تیم) برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو خواهد بود. ضمن این که دیگر تیم‌ها نیز در ۱۰ گروه به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است برترین تیم‌های ۱۱ گروه این مسابقات به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی می‌شوند و از میان برترین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

با توجه به مشخص نبودن میزبان مرحله نهایی، چنانچه میزبان  یکی از تیم‌های صعود کرده از مرحله مقدماتی باشد، پنجمین تیم از بین برترین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز به مسابقات مرحله نهایی در سال ۲۰۲۰ اضافه خواهد شد.

قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا هم روز پنجشنبه (۱۹ اردیبهشت) برگزار شد که بر اساس آن ٤٤ تیم حاضر در مرحله مقدماتی در ١١ گروه چهار تیمی قرار گرفتند که تیم ملی جوانان ایران در گروه چهارم این بازی‌ها با تیم‌های امارات، قرقیزستان و نپال هم‌گروه شد.

ایران همچنین یکی از ١١ میزبان بازی‌های دور مقدماتی است.

تیم‌های سرگروه در ١١ گروه دور مقدماتی همراه با ٤ تیم برتر دوم گروه‌ها و میزبان مسابقات به دور نهایی بازی‌های قهرمانی جوانان آسیا در سال ٢٠٢٠ راه خواهند یافت.

کد خبر 439939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha