همشهری‌آنلاین: شهردار تهران ۳ ماه پیش دستور استفاده بیشتر از رنگ را به شهرداری‌های مناطق ابلاغ کرد و درهمین راستا شهرداری منطقه ۱۹ با دعوت از اساتید و دانشجویان هنر به زیباسازی شهر پرداخته‌است.

نقاشي ديواري

در همین رابطه، شهردار منطقه ۱۹ در گفت‌وگو با شهرنوشت گفت: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه اجرائی پالت رنگی شهر تهران، رنگ‌آمیزی ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع از نرده‌های رفیوژ میانی بزرگراه شهید کاظمی از سوی اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۱۹ انجام شد.

علی توکلی با اشاره به اقدام‌های انجام شده درباره استفاده رنگ از در شهر، اظهار کرد: میله پرچم‌های عرشه پل‌های سواره رو، پل عابر مکانیزه و هندریل پل سواره رو شهید هاشمی واقع در بزرگراه شهید کاظمی به متراژ ۲ هزار ۹۰۰ متر مربع رنگ‌آمیزی شده است.

به گفته او همچنین  نسبت به رنگ‌آمیزی جداول میادین اصلی اقدام شده و در صورت تامین اعتبار کافی رنگ‌آمیزی تمامی پل های عابر پیاده و هند ریل پل های سواره بر اساس شیوه نامه ابلاغی رنگ‌آمیزی اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در راستای اجرای طرح دیوارهای کوچک «شهر من»، نقاشی دیواری در خیابان شهید لطیفی نبش شهید میرزایی، حاشیه بزرگراه تندگویان نبش خیابان قیانوری و بلوار شقایق حد فاصل خیابان صمدی و شهید زلفی به متراژ تقریبی ۲۵۰ متر مربع اجرا شد. همچنین در حاشیه بلوار شهید ورامینی نقاشی دیواری با تکنیک آکریلیک و سبک انتزاعی با مساحت ۶۳۰ متر مربع توسط اکیپ دانشجویی اجرا شده است.

توکلی افزود: حسب دستور شهردار تهران درخصوص استفاده از پتانسیل اجرائی دانشجویان رشته هنرهای تجسمی، با دعوت از اساتید و دانشجویان دانشگاه دکتر شریعتی واقع در این منطقه نسبت به اجرای نقاشی دیواری با تکنیک آکریلیک و سبک انتزاعی در جداره های بوستان امام خمینی (ره) واقع در محله نعمت آباد به مساحت تقریبی ۵۵۰ متر مربع اقدام شد که در حال حاضر زیرسازی کار به اتمام رسیده و عملیات تکمیلی نیز به زودی انجام می‌شود.

کد خبر 439938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha