جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهاجم اروگوئه‌ای با وجود دوری یک ماه و نیمه از میادین شانس حضور در کوپا آمه‌ریکا را دارد.

سوارس می‌تواند در کوپا آمه‌ریکا بازی کند

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لوئیس سوارس به دلیل جراحی زانو با این فصل خداحافظی کرد و نمی‌تواند در دیدار فینال کوپا دل ری حضور داشته باشد (فینال کوپا چهارم خرداد بین دو تیم بارسلونا و والنسیا برگزار می‌شود). همچنین حضورش در تیم ملی اروگوئه برای کوپا آمه‌ریکا (۲۵ خرداد تا ۱۶ تیر به میزبانی برزیل) در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که مدت دوران نقاهت مهاجم اروگوئه‌ای بیش از یک ماه خواهد بود.

به همین خاطر سوارس دو بازی آخر لیگ را هم علاوه بر فینال کوپا دل ری از دست خواهد داد. او نمی‌تواند در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا هم حضور داشته باشد و در صورت صعود اروگوئه از گروهی که در آن اکوادور، ژاپن و شیلی حضور دارند تنها می‌تواند دقایقی در مرحله یک چهارم نهایی بازی کند.

سوارس در این فصل برای بارسلونا در همه رقابت‌ها ۲۵ گل به ثمر رساند (۲۱ گل در لالیگا، ۳ گل در کوپا دل ری و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا). او آمار قابل توجهی به ثبت رساند و تنها بخش ضعیف مربوط به لیگ قهرمانان می‌شد که فقط یک گل به ثمر رساند. این اتفاق در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی برابر لیورپول اتفاق افتاد (بارسلونا با وجود پیروزی ۳ بر صفر در دیدار رفت، بازی برگشت را ۴ بر صفر واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند).

کد خبر 439837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha