همشهری آنلاین: شهردار تهران توضیحاتی درباره انتصاب مناف هاشمی به عنوان مشاور شهردار ارائه کرد.

حناچي پيروز

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی در مراسم افتتاح ۱۴ پروژه منطقه ۱۷ گفت: امروز ۱۴ پروژه به صورت همزمان در منطقه ۱۷ به بهره‌برداری رسید که بزرگترین پروژه در این منطقه مسیر قطار تهران – تبریز است که به زیر زمین منتقل شده؛ خطی که دو منطقه ۱۷ و ۱۸ را دربر می‌گیرد.

وی افزود: برای بهره‌برداری فضای آزاد شده ناشی از انتقال این خط به زیر زمین مسابقه‌ای برگزار شد که نتایج آن به لحاظ اجتماعی و توسعه‌ای از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: پروژه‌های امروز شامل پروژه‌های ترافیکی، ورزشی و افتتاح استخر و سالن ورزشی بود که با هدف کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران اجرایی شده است.

شهردار تهران درخصوص شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران گفت: این شکایت پیگیری می‌شود و پاسخ آن را خواهیم داد.

وی درخصوص اجرای پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر تهران نیز گفت: اجرای چنین پروژه‌هایی در تهران وضعیت خوبی ندارد. به دنبال اجرای پروژه‌ها به صورت BOT هستیم و منابع جدیدی را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه کنیم. امروز هم چندین پروژه در منطقه ۱۷ به همین شیوه به بهره‌برداری رسیده است.

حناچی درخصوص افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه‌ها برای تاکسی‌ها ۲۳ درصد و برای اتوبوس و مترو نیز ۲۰ درصد اعمال شده است.

شهردار تهران درخصوص نوسازی بافت‌های فرسوده نیز گفت: بافت‌های فرسوده از معافیت‌های عوارضی بهره‌مند می‌شوند و ضرایبی برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص انتصاب مناف هاشمی به عنوان مشاور شهردار تهران گفت: آقای مناف هاشمی از کارمندان شهرداری هستند و از قبل کارمند شهرداری بودند. بی‌تردید از مدیران باتجربه هستند و موضوع مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری‌ها نتیجه کار ایشان است لذا از ایشان به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 439769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha