همشهری آنلاین: سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه تضعیف روحیه امید در ملت ایران را هدف دشمنان انقلاب دانست و گفت: دشمنان بدانند که امروز ملت ایران بیشتر از گذشته برای مقابله با آن‌ها آمادگی دارد.

رمضان شریف

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم جواد دوربین در بندر انزلی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه است.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران امروز از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است که می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به ایجاد جنگ اقتصادی توسط دشمنان علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: امروز اگر مدیران کشور با روحیه جهادی و با بهره‌مندی از ظرفیت مردم عمل کرده و اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند؛ به یقین دشمن در حوزه جنگ اقتصادی شکست می خورد.

وی تاکید کرد: کشورهای استکباری برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، داعش را تاسیس کردند اما به برکت مجاهدت‌های پاسداران سپاه اسلام، نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

وی با تاکید براینکه شهدای مدافع حرم تربیت یافته فرهنگ انقلاب اسلامی هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب زمین‌گیر شدن دشمنان شده و به برکت خون شهدای مدافع حرم، سر دشمنان اسلام و انقلاب به سنگ خورده است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ملت ایران را متخصص تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌ها دانست و اظهار کرد: شکست‌های سنگین ارتش آمریکا و هم‌پیمانانش در جنگ‌های منطقه، بیانگر این است که رویای از نیل تا فرات کشورهای استکباری به دیوارکشی در یک کشور اشغال شده، تنزل پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: با سربلندی به شهدا اعلام می‌کنیم که راه آن‌ها ادامه داشته و ملت غیور ایران اسلامی دشمنان انقلاب را به خاک ذلت می‌کشانند.

پاسدار کربلایی جواد دوربین متولد سال ۱۳۴۳ از فرماندهان گروهان در عملیات آزادسازی خرمشهر ، جانباز سال‌های حماسه و مقاومت، جانشین سپاه و فرمانده عملیات سپاه انزلی بود که ۱۷اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در عملیات مستشاری در سوریه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 439731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha