سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پس از گذشت یک سال از اولین رونمایی گوگل از دوپلکس، این شرکت اعلام کرد قصد دارد پشتیبانی از گفتگوهای مبتنی‌بر وب جهت درخواست خودرو یا خرید بلیط سینما را نیز به آن اضافه کند.

گوگل دوپلکس

دوپلکس سرویس مجهزبه هوش مصنوعی گوگل است که از صدایی مشابه انسان برخوردار بوده و قادر است مکالمه‌های واقع‌گرایانه‌ای جهت رزرو هتل یا گرفتن نوبت آرایشگاه ترتیب دهد.

براساس نمونه‌ای که گوگل ساعتی پیش در کنفرانس خود موسوم‌به Google i/o 2019 نمایش داد، دستیار صوتی می‌تواند اطلاعات سفر کاربر را براساس سابقه‌ی رزروهای وی جمع‌آوری کند و براین‌اساس زمانی‌که کاربر از آن می‌خواهد تا یک خودرو درخواست کند، فرم درخواست به‌صورت خودکار توسط سیستم پر شده و اطلاعات شامل نام، نشانی، زمان سوار و پیاده‌شدن درج می‌شوند.

گوگل، دوپلکس را سال گذشته معرفی کرد. این دستیار صوتی می‌تواند جهت رزرو رستوران تماس برقرار کند و به شما اطلاع دهد که آیا عملیات رزرو موفقیت‌آمیز بود یا خیر. درصورتی‌که سیستم موفق‌به رزرو نشود، تلاش می‌کند دلیل آن را به شما ارائه دهد؛ دلایلی از قبیل عدم دسترسی، عدم امکان رزرو تلفنی، محدودبودن امکان رزرو به مهمانی‌ها و گروه‌های بالای ۶ نفر. هیچ اطلاعات دیگری درخصوص اینکه روند مکالمه به چه‌شکل پیش رفت و چه گفتگویی صورت گرفت، دراختیار شما قرار نمی‌گیرد.

گوگل با پیش‌نمایش خواندن دمویی که از نسخه‌ی وب نشان داد، درخصوص زمان ارائه‌ی آن صحبتی نکرد؛ اما وعده داد که در این نسخه بتوانید گام‌به‌گام فعالیت‌های دوپلکس را رصد و سپس تأیید کنید.

کد خبر 439656

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha