مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: روز گذشته مردمی که در میدان حسن آباد رفت و آمد می‌کردند؛ به صورت خود جوش در نمایش سفیر مهربانی که از سوی شهرداری منطقه ۱۱ با همکاری اداره کل آموزش های شهروندی در حال برگزاری بود؛ شرکت کردند و قلب های رنگی روی کاشی های میدان کشیدند.

پرفورمنس سفير مهرباني

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان، شهردار منطقه ۱۱ با بیان این که هنر تعاملی فرصتی برای حضور شهروندان و جلب توجه آنان به شهر است؛ از برگزاری نمایش‌های اجرامحور با عنوان "پرفومنس سفیر مهربانی" در میدان تاریخی حسن‌آباد خبر داد که با استقبال و مشارکت رهگذران مواجه شد.

آبادیان افزود: با هدف ارتقای اخلاق شهروندی در شهر ، نمایش‌های اجرامحور به صورت تصادفی برگزار می‌شود که در این نمایش کارگردان برنامه امیر وارسته و معصومه هنروران هنرمندان اجتماعی این اثر تعاملی ، مردم را صدا می کردند، برایشان گچ‌های رنگی آوردند و رهگذران روی کاشی‌های میدان حسن آباد شروع به کشیدن قلب‌های رنگی کردند تا مهربانی را در شهر ترویج دهند.

او عنوان کرد: در این برنامه کودکان و جوانان، میانسالان و زنان و مردان با هویت‌های فردی مختلف، نقش‌مایه‌های مینیمال از محبت را در ابعاد شهری بر روی زمین و با تکنیک گچ خیابانی قابل شستشو در پهنه‌ای عمومی انجام دادند و به صورت زنده هنر مهربانی را تمرین کردند.

او با تأکید بر این که ما فقط تسهیل‌گر خلق این اثر بودیم و مردم هنرمندان اصلی خلق اثر بودند؛ خاطر نشان کرد: می‌خواهیم فارغ از تمام مشکلات فردی و اجتماعی تمرین کنیم. همه ما در خانواده بزرگی زندگی می‌کنیم به اسم شهر و می‌خواهیم شهروندان را مانند اعضای خانواده خود دوست داشته باشیم.

این برنامه از سوی شهرداری منطقه ۱۱ با همکاری اداره کل آموزش‌های شهروندی به کارگردانی امیر وارسته و معصومه هنروران از هنرمندان اجتماعی و با حضور سهیل سلیمیان، مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و مدیریت اجرایی میلاد رستیمان، مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه ۱۱ به اجرا در آمد.

کد خبر 439586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha