سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیلوستر استالونه نسخه انگلیسی‌زبان و هالیوودی تریلر کره‌ای «گنگستر، پلیس، شیطان» را در شرکت بالبوا پروداکشنز خود تولید می‌کند.

سيلوستر استالونه در فيلم كريد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسکرین، نخستین نمایش جهانی این فیلم ۹ میلیون دلاری کمتر از ۱۰ روز دیگر در بخش نمایش‌های نیمه‌شب جشنواره کن خواهد بود و همزمان از ۱۵ ماه می در سینماهای کره‌جنوبی روی پرده می‌رود. حق پخش «گنگستر، پلیس، شیطان» پیش از رونمایی به بیش از ۱۰۰ بازار بین‌المللی از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، فرانسه، آلمان و هند فروخته شده است.

دان لی که در «قطار بوسان» هم نقش اصلی را ایفا کرده بود، قهرمان «گنگستر، پلیس، شیطان» و داستان درباره گنگستری است که از توطئه قتل یک آدمکش زنجیره‌ای جان سالم در می‌برد. او در همکاری ناخواسته با یک پلیس می‌کوشد آدمکش خطرناک را به دام بیندازد. لی وون تائه روی صندلی کارگردانی نسخه اصلی نشسته و قرار است لی با نام اصلی ما دونگ-سیک در نسخه انگلیسی‌زبان هم بازیگر اصلی باشد.

دان لی ۴۸ ساله نسبت به بسیاری از همتایان کره‌ای خود بسیار دیر وارد عرصه صنعت نمایش و سینمای این کشور آسیایی شد و پیش از آن در دنیای هنرهای رزمی فعال بود. گفته می‌شود برخی از مبارزان سرشناس هنرهای رزمی ترکیبی در آمریکا از جمله مارک کولمن و کوین رندلمن از شاگردان لی بوده‌اند.

استالونه ۷۲ ساله در سال‌های اخیر بار دیگر با پروژه مشتزنی «کرید» در قالب دو فیلم بازگشتی موفق به دنیای بازیگری و سینما داشت و قرار است اواخر تابستان امسال با «رمبو ۵: آخرین خون» روی پرده برود.

کد خبر 439564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha