دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: داستان ویژه خراسان ادای احترامی بود به داستان‌نویسان اهل خراسان که برای اولین بار توسط همشهری داستان گردآوری شده بود.

رونمایی از شماره ۹۹ همشهری داستان ویژه خراسان در شهر کتاب مشهد برگزار شد

سروش مظفر مقدم دبیر این رونمایی ضمن گفتن از تاریخچه داستان در مشهد و به طور کلی خراسان این شماره داستان را اتفاقی ویژه برای اهالی قلم مشهد بود دانست.

حمید اسلامی راد سردبیر همشهری داستان هم ضمن اشاره به این که خراسان فراتر از مرزهایش است به نحوه جمع‌آوری داستان‌ها و روایت‌های این شماره پرداخت و ادامه داد بحران کاغذ باعث شده است امسال سخت‌ترین سال مطبوعات ایران باشد.

وی افزود داستان برای همه است و داستان کی باشد و کی نباشد نداریم.

محمدباقر کلاهی نویسنده و شاعر شاخص ایران ضمن خواندن بخشی از داستان خود، پیشنهاد کرد به داستان عامه پسند که در سینه بسیاری از افراد است به همشهری داستان اضافه شود و این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

هادی تقی‌راده نویسنده و روزنامه‌نگار هم ضمن تشکر از علی رزاقی بهار مدیر گروه مجلات همشهری که باعث نجات این مجله شده است به جریان داستان پرداخت و داستان را پدیده‌ای مدرن دانست و ضمن حمایت از این که داستان از حالت خانوادگی خارج شده و حالا در اختیار همه اهل قلم است از اسلامی راد تشکر کرد.

در پایان مراسم علاقه‌مندان و مخاطبان داستان ضمن گفتگو با نویسندگان و سردبیر داستان و گرفتن عکس، از سردبیر داستان خواستند مجله‌هایشان را امضا کند.

کد خبر 439545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha