همشهری آنلاین: بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی ضمن انتقاد از شرایط سیاسی کشورش از خواست عمومی مردم برای «تغییر» گفت.

كاستنر

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، کوین کاستنر بازیگر و کارگردان نام‌آشنا با انتقاد از سیاست‌های امروز آمریکا گفت: چشم‌انداز سیاسی برای من قابل‌تشخیص نیست و شرم بر ما که در این جایگاه ایستاده‌ایم. این سیاست‌ها می‌تواند یک شبه تغییر کند، نه برای یک رأی، بلکه مردم چنین می‌خواهند.

بازیگر برنده اسکار البته تاکید کرد امیدی ندارد که به این زودی‌ها تغییری ایجاد شود.

او گفت: این بزرگ‌ترین آزمایش برای بشریت است. ایده‌های بزرگ درباره آمریکا هنوز وجود دارد. مردم هنوز علاقه دارند به اینجا بیایند، اما ما در چیزهای مهم شماره یک نیستیم و ما یک تصور پر باد از آنچه هستیم داریم. ما درباره همه چیز خودمان غلو می‌کنیم و فکر می‌کنیم ما هر چیز بزرگی هستیم. سطح خودخواهی ما در واقع دارد از شانس ما برای بزرگ بودن سبقت می‌گیرد.

کاستنر در سال ۲۰۰۸ در صف حامیان باراک اوباما بود و برای سال ۲۰۲۰ حتی اگر کسی را انتخاب کرده باشد هم هنوز چیزی نگفته است. البته او در پاسخ به سوالی درباره رئیس جمهور شدن میشل اوباما گفته است: او فوق‌العاده روشن‌بین و داور خوبی است و تجربیات خوبی هم دارد. چرا او نباشد؟

کوین کاستنر که با نخستین تجربه کارگردانی‌اش با فیلم «با گرگ‌ها می‌رقصد» در سال ۱۹۹۱ موفق به کسب جایزه اسکار کارگردانی شد، می‌گوید آماده است تا فیلم دیگری را کارگردانی کند. البته او دو فیلم دیگر هم کارگردانی کرده که شامل «پستچی» در سال ۱۹۹۷ و «چراگاه آزاد» در سال ۲۰۰۳ است.

وی ۲۹ ماه مارس (۹ فروردین) با فیلم جدیدی به نام «راهزنان» در شبکه نت‌فلیکس دیده شد. در این فیلم او در کنار وودی هارلسون بازی کرده است. این فیلم از زاویه جدیدی به داستان زوج تبهکار مشهور، «بانی و کلاید» می‌پردازد. در واقع به جای تمرکز بر زوج سارق و قانون‌شکن آمریکایی، محور اصلی این فیلم دو کارآگاهی است که به جنایت‌های آنها پایان می‌دهند. این فیلم را جان لی هنکاک کارگردانی کرده است.

در این فیلم کوین کاستنر در نقش فرانک همر، مأمور قانون تگزاس بازی می‌کند که سال ۱۹۴۳ در یک حمله غافلگیرانه به بانی و کلاید هر دو را با شلیک گلوله از پای در آورد.

کاستنر در این باره گفته است: تصمیم گرفتیم روایت آنهایی را بازگو کنیم که برای تعقیب بانی و کلاید و جلوگیری از لجام گسیختگی و قتل عام در آمریکا جان خود را به خطر انداختند.

کد خبر 439379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha