پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: شنبه ١۴ اردیبهشت سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد ایران می‌شود.

باران

فریبا گودرزی افزود: این سامانه شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق را به همراه خواهد داشت.

وی اظهارداشت: امروز نیمه جنوبی کرمان، بخش‌هایی از خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهند داشت.

گودرزی ادامه داد: فردا دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان هایی مانند لرستان، مرکزی، جنوب غرب کرمان، برخی نقاط اصفهان و البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده است.

وی گفت: جمعه نیز آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهند داشت.
به گفته وی غرب سواحل خزر بارانی خواهد بود.

گودرزی افزود: طی سه روز آینده برای جنوب شرق سیستان و بلوچستان در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید پیش بینی شده است.

کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: تا شنبه برای بیشتر نقاط کشور روند افزایشی دما پیش بینی شده است .

  • تهران گرم می‌شود

کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز تهران ١۴ شد و بیشینه دمای امروز به ٢٧ درجه می رسد که تا شنبه به ٣٠ درجه خواهد رسید.

گودرزی افزود: شهرکرد با دمای صفر درجه و اهواز ٣٧ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ٢۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 439035

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha