همشهری آنلاین: رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در بازدید از شرکت تپسی، بر حمایت پلیس از طرح‌ها و برنامه‌هایی که به منظور افزایش امنیت کاربران این شرکت انجام می‌شود تاکید کرد.

طرح تپسی برای اتصال سامانه تماس اضطراری با واحد امنیت به نیروهای واکنش سریع پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ رضادوست در این بازدید با اشاره به راهکار تپسی برای قرار دادن امکان تماس اضطراری با واحد امنیت یا گزینه SOS در اپلیکیشن این شرکت، آن را راهکاری موثر در ایجاد حس امنیت بیشتر مسافران و رانندگان عنوان کرد و گفت: استفاده از فناوری منجر به افزایش امنیت و شفافیت بیشتر میشود و میتوان با کمک دانش روز، ناامنی و بروز اتفاقات ناخوشایند برای مردم را به حداقل رساند.

سرهنگ رضادوست، ارتباط نزدیک تمام مراکز تپسی در شهرهای مختلف با مراکز پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا را بسیار مهم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از ظرفیت و امکانات مجموعه تحت امر خود برای انجام سریع و صحیح فرایند تایید صلاحیت رانندگانی که قصد فعالیت در تپسی را دارند استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر افرادی که صلاحیت آنها توسط پلیس تایید نشده است، نسبت به این موضوع اعتراضی داشته باشند، میتوانند درخواست بررسی مجدد خود را به شرکت تپسی ارائه دهند تا پلیس، پرونده آنها را دوباره در کمیسیون تجدید نظر ارزیابی کند.

  • امنیت سفرهای شهری از اولویت‌های اصلی تپسی است

مدیرعامل شرکت تپسی نیز در برنامه بازدید رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، افزایش امنیت سفرهای شهری را از اصلی‌ترین اولویت‌های این شرکت معرفی کرد و گفت: ما با توجه به اهمیت مساله امنیت کاربران، نسبت به سایر شرکتهای فعال در حوزه حمل و نقل اینترنتی، بیشترین سرمایه گذاری را در این حوزه داشتهایم و گزینههای امنیتی مختلفی را برای مردم فراهم کردهایم به همین دلیل تا کنون هیچ مساله جدیای در تامین امنیت کاربران خود نداشتهایم.
میلاد منشیپور در برنامه بازدید پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تاکید کرد: با توجه به نظرسنجیهای انجام شده، امنیت یکی از معیارهای اصلی شهروندان در سفرهای شهری است و ما تلاش کردهایم تا این دغدغه را به حداقل برسانیم و راهکارهای جدید فنی نیز در این زمینه ارائه کنیم.

مدیرعامل تپسی تاکید کرد: بسته‌ امنیتی تپ‌سی، ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه میدهد که تهدیدهای احتمالی هنگام سفر را به حداقل میرساند. «تماس اضطراری با واحد امنیت» یا  SOS، راهکاری است که تیم تکنولوژی تپ‌سی برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از این راهکار در اپلیکیشن تپ‌سی، اگر مسافری هنگام سفر، به هر دلیلی احساس خطر کند، می‌تواند گزینه‌ «ارسال پیام اضطراری به واحد امنیت» را لمس کند و به تیم امنیت تپ‌سی پیام کمک بفرستد. در این صورت تیم امنیت، ظرف ۲ دقیقه شرایط را بررسی میکنند و شناسایی موقعیت مکانی، در صورت نیاز  با پلیس، اورژانس یا سایر نهادهای مرتبط تماس می‌گیرند.

منشیپور ادامه داد: ما به دنبال ارائه طرحی برای اتصال سامانه «تماس اضطراری با واحد امنیت» به واحد واکنش سریع پلیس هستیم و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح، گام دیگری برای افزایش امنیت کاربران خود برداریم.
وی با اشاره به همکاری و حمایت پلیس اماکن در بررسی صلاحیت رانندگان تپسی گفت: با کمک پلیس اماکن، امکان تایید صلاحیت رانندگان و نداشتن سابقه کیفری موثر آنها به صورت آنلاین ایجاد شده است و بر اساس این همکاری، پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت افراد متقاضی همکاری با تپسی را بررسی و ظرف ۴۸ ساعت نتیجه را اعلام می‌کند.

منشیپور تاکید کرد: البته ما ضمن دریافت تایید صلاحیت اولیه رانندگان، شکایتها و نظرات  مشتریان خود را درباره سفیران به صورت مستمر در تیم امنیت تپسی بررسی میکنیم تا در صورت نارضایتی از آنها، نسبت به ادامه همکاری با سفیران تصمیم گیری شود.

مدیرعامل تپسی خاطرنشان ساخت: اقدامات ما در حوزه افزایش امنیت سفرهای شهری فقط به بررسی صلاحیت و پایش دائمی رانندگان محدود نمیشود و تیم فنی تپسی هم برای افزایش امنیت در هنگام سفر، راهکارهای جدیدی را ارائه داده است. از جمله این راهکارها، امکان پایش مستمر حرکت خودروهای این شرکت و گزارش سریع هرگونه حرکت مشکوک و خارج از برنامه آنهاست.
وی ادامه داد: با استفاده از این برنامه جدید، تیم پشتیبانی تپسی میتواند هرگونه انحراف از مسیر پیشبینی شده را به سرعت شناسایی کند و در صورتی که یکی از خودروهای این شرکت از مسیر درخواستی مسافر منحرف شده باشد یا زمان یک سفر، طولانیتر از اندازه معمول شود، بلافاصله به تیم امنیت تپسی اطلاع داده میشود تا اقدامات لازم را انجام دهند. این ویژگی نامحسوس اپلیکیشن تپ‌سی به صورت هوشمند و خودکار عمل میکند و امکان نظارت این شرکت بر خدمات گسترده سفیران آن را افزایش داده است.

مدیرعامل تپسی با اشاره به سایر راهکارهای بسته‌ امنیتی این شرکت برای مسافران ادامه داد: گزینه «اشتراک سفر» نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که میتوان با استفاده از آنها، آسوده خاطر با خودروهای این شرکت سفر کرد. از جمله اینکه مسافر میتواند با استفاده از آن، لینک سفر خود را برای یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانش ارسال و آنها را از مسیر سفرش مطلع کند.

کد خبر 439019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha