همشهری آنلاین: بازی تراکتور و پرسپولیس حواشی مختلفی داشت؛ از جمله تکرار فحاشی به بازیکنان ...

هواداران تراكتور سازي

ایسنا در حواشی این دیدار نوشته است:

- پیش از شروع بازی، هواداران تراکتورسازی که دو دروزاه‌بان خود را به شدت تشویق می‌کردند، علیه بیرانوند هم شعار دادند. بیرانوند هم با تکان دادن دست خود، به این شعارها واکنش نشان داد. همچنین هواداران تراکتورسازی، برانکو را هو کردند و سیاوش یزدانی مدافع محروم سپاهان را که مصاحبه‌ای علیه پرسپولیس انجام داده بود را مورد تشویق قرار دادند.

- در این بازی، پرچم کشور ژاپن و تیم کاشیما باز هم پای‌شان به ورزشگاه یادگار امام باز شد و سردار آزمون هم توسط هواداران تشویق شد.

- در بیرون از ورزشگاه یادگار امام بین هواداران دو تیم درگیری ایجاد شد و این در حالی بود که هنوز هواداران پرسپولیس به داخل ورزشگاه نیامده بودند.

- پیش از آغاز بازی هواداران تراکتورسازی با لیدری اکبر ایمانی، هافبک دفاعی خود شعار خاصی به سبک هواداران بشیکتاش را سر دادند.

- زمانی که بازیکنان دو تیم درحال گرم کردن خود بودند، برانکو ایوانکوویچ، به حالت عصبی وارد زمین شد.

- سعید فتاحی و داوود رفعتی ناظرین ویژه این دیدار هستند.

- در آغاز بازی، هواداران تراکتورسازی با شعارهایی علیه کریم باقری، از حضور او روی نیمکت پرسپولیس انتقاد کردند. آن‌ها همچنین در طول نیمه نخست با پرتاب نارنجک‌هایی جو ورزشگاه را متشنج کردند. تراکتوری‌ها پیش از سوت داور نیز دقایقی تیم کاشیمای ژاپن را تشویق کردند.

- درگیری بین بشار رسن و اکبر ایمانی در دقیقه هفتم باعث شد تا جو ورزشگاه متشنج شود و هواداران تراکتورسازی به هافبک عراقی پرسپولیس فحاشی کنند. این درگیری باعث شد تا پای فتاحی به زمین چمن باز شود.

- زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی به صورت ایستاده از جایگاه ویژه نظارگر بازی بود.

- گل کامیابی نیا برای پرسپولیس باعث شد تا تشویق بی امان تراکتورسازان تبدیل به سکوت محض شود. در این میان خوشحالی یک پرسپولیسی که میان هواداران تراکتورسازی نشسته بود، باعث درگیری در بین هواداران حاضر در استادیوم شد و در نهایت دخالت مأموران انتظامی مانع از بروز اتفاقات بعدی شد.

- مصدومیت رسن در دقیقه ۲۴ باعث شد تا هواداران تراکتورسازی به اتلاف وقت او و حرکت جوانمردانه اخباری مبنی بر بیرون زدن توپ، اعتراض کنند.

-در دقیقه ۴۵ حرکت نکردن عالیشاه باعث شد تا بیرانوند نتواند ضدحمله‌ای را ترتیب دهد و در ادامه بین این دو بازیکن درگیری لفظی ایجاد شد. در ادامه داور مسابقه هم بیرانوند را با کارت زرد جریمه کرد تا او دیدار هفته بعد تیمش برابر ماشین‌سازی را از دست دهد.

-پس از سوت داور، فحاشی هواداران تراکتورسازی علیه بیرانوند ادامه داشت اما سروش رفیعی او را دلداری داد.

- در دقیقه ۴۹ پس از خطای شجاع خلیل‌زاده، جرج لیکنز به شدت به تصمیم داور مبنی بر ندادن اخطار به مدافع پرسپولیس اعتراض کرد.

-اکبر ایمانی پس از مشخص شدن اینکه باید تعویض شود، از تصمیم لیکنز ناراحت شد و قصد بیرون آمدن از زمین را نداشت. او حتی با آذرنیا، سرپرست تیم، درگیری لفظی پیدا کرد.

-در حالی که ۱۵ دقیقه تا پایان بازی مانده بود، تعداد زیادی از هواداران تراکتورسازی تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند.

-گل اسماعیلی‌فر، سکوت ورزشگاه یادگار امام را پس از دقایق طولانی شکست و باعث شد تا هواداران تراکتورسازی بازهم از نارنجک استفاده کنند.

-در هنگام تعویض امید عالیشاه، هواداران تراکتورسازی علیه او فحاشی کردند.

-در دقیقه ۸۵ هنگام زدن ضربه کرنر اعلام شده به سود پرسپولیس، هواداران تراکتورسازی اقدام به پرتاب سنگ، بطری و اشیا دیگر به داخل زمین کردند.

- در اواخر بازی نیمکت نشینان تراکتورسازی اعتقاد داشتند بیرانوند وقت بازی را تلف می‌کند و از این رو لیکنز و آذرنیا از داورخواستند تا کارت زرد دوم را به او نشان دهد.

- پس از پایان بازی، بازیکنان پرسپولیس با اسکورت ویژه راهی رختکن شدند تا از پرتاب اشیاء مختلف آسیب نبینند.

- یکی از هواداران تراکتورسازی بعد از گل این تیم به پرسپولیس، به شکلی خوشحالی کرده بود که دچار مصدومیت شد. او در نهایت با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

کد خبر 439013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha