دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین:  در دور جدید فعالیت‌های پارک فناوری و مرکز نوآوری، با بازنگری در رویکردها از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیانِ حوزه مسائل شهری حمایت می‌کنیم.

بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، میثم بصیرت اظهار کرد: براساس نیازسنجی پیشین، ساختمان مرکز نوآوری و پارک فناوری بازسازی شده و به زودی برنامه استراتژیک آن، براساس نیازها و ظرفیت‌های شهرداری تهران تدوین می‌شود.

وی افزود: برای استفاده هدفمند از مرکز، تجربیات مشابه خارجی و داخلی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و براساس نمونه‌های موفق، الگوی مرکز را تغییر می‌دهیم. رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران تبیین کرد: تلاش داریم متناسب با ضرورت‌های بنیادی شهرداری تهران، نیروهای خلاق، توانمند و متخصص را در پارک فناوری و مرکز نوآوری دعوت به کار کنیم.

بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران

بصیرت با تاکید بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای نوین، گفت: در دور جدید فعالیت‌های پارک فناوری و مرکز نوآوری، با بازنگری در رویکردها از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بیانِ حوزه مسائل شهری حمایت می‌کنیم. وی تصریح کرد: در آینده نزدیک، پارک فناوری و مرکز نوآوری را به محل رفت و آمد نخبگان شهری و مرکز ایده‌پردازی و خلاقیت تبدیل می‌کنیم.

بصیرت بر ضرورت همیاری و همکاری نزدیک با سازمان‌ها و مراکز مرتبط تاکید و افزود: پارک فناوری و مرکز نوآوری را با مشارکت سازمان‌های مرتبط اداره خواهیم کرد تا از تمام پتانسیل‌های ممکن برای کمک به شهرداری تهران بهره بگیریم.

کد خبر 438751

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha