یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه ۱۱ گفت: «برای توسعه فرهنگ سلامت و ارتقای آگاهی شهروندان نسبت به موضوعات سلامت محور، گذر سلامت در میدان منیریه اجرا شد. »

معاینه

محمدجواد رشیدی افزود: «با توجه به اینکه میدان منیریه به لحاظ‌ تردد جمعیتی و مرکزیت موقعیت مناسبی را برای خدمت‌رسانی به افراد بیشتری داشت، گذرگاه سلامت در این محدوده اجرا و بستر ارائه ۲۶ خدمت بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی فراهم شد. » در این گذر که با حضور کارشناسان همراه بود، اطلاع‌رسانی در مورد بیماری‌ها، طب سنتی، آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مشاوره تغذیه و روان‌شناسی و...، چکاپ بیماری‌های چشمی و معاینه دندان همراه با غربالگری فشارخون و قندخون و... انجام شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ یادآور شد: «علاوه بر این بازی‌های نشاط سالمندی، بازی‌های ویژه افراد دارای معلولیت، نمایش میدانی و برگزاری همایش آموزشی در بیمارستان روزبه از دیگر برنامه‌های هفته سلامت بود که با حضور دبیران کانون پزشکان، تعدادی از پزشکان، مراکز، انجمن ناشنوایان، انجمن سفیران نشاط، باشگاه سلامت نوجوانان، انجمن NA، شرکت غذای سالم، بیمارستان‌های سطح منطقه، انجمن غذا و دارو، انجمن‌های تخصصی حمایت از بیماران و انجمن‌های خیریه در منطقه ۱۱ برگزار شد.  

کد خبر 438662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha