یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدتی قبل روند انتشار تصاویر مربوط به آیفون ۱۱ آغاز شد و برآمدگی بزرگ قرار گرفته در پنل پشتی، توجهات زیادی را جلب کرد.

آیفون 11

رندرهای تازه‌ای از این گوشی منتشر شده که گویا طرح نهایی این گوشی را نشان می‌دهند و همچنان شاهد این برآمدگی بزرگ هستیم. روی هم رفته، به‌نظر می‌رسد این گوشی از لحاظ اندازه‌ی برآمدگی پنل پشتی، رکورددار خواهد بود و البته چنین مشخصه‌ای، طرفداران و مخالفان بسیار زیادی خواهد داشت.

در هر صورت، در این بخش از پنل پشتی، سه دوربین و یک فلش و حفره میکروفون دیده می‌شود. یکی از نکات قابل توجه در مورد آیفون ۱۱ (یا هر اسم دیگری که برای آن انتخاب می‌شود)، این است که کل پنل پشتی از یک شیشه یکپارچه-که برآمدگی دوربین را هم می‌پوشاند- بهره می‌برد.

در پنل جلویی آیفون ۱۱ هم شاهد نمایشگر ۵.۸ اینچی AMOLED هستیم که این یعنی از لحاظ اندازه هم مشابه آیفون XS خواهد بود. طبق این رندر منتشر شده، حاشیه‌ی اطراف نمایشگر اندکی کاهش یافته است. گفته می‌شود آیفون ۱۱ از بدنه‌ای به اندازه ۱۴۳.۹ در ۷۱.۴ در ۷.۸ میلی‌متر بهره می‌برد.

دکمه سایلنت هم شکل متفاوتی دارد و یادآور دکمه سایلنت موجود در آیپدهای قدیمی است. همچنین خبری از پورت USB-C نیست و همانطور که اعلام شده، اپل بار دیگر از پورت لایتنینگ استفاده می‌کند.

مطابق معمول، قرار است در ماه سپتامبر اپل از جانشین آیفون XS، XS مکس و XR رسما پرده‌برداری کند.

کد خبر 438652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha