همشهری آنلاین: محمد گنج‌خانلو توانست در مسابقه استقامت جاده زیر ۲۳ سال آسیا صاحب مدال باارزش طلا شود و امیرحسین جمشیدیان هم برنز تایم تریل انفرادی را تصاحب کرد.

محمد گنج‌خانلو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، سی و نهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسال، بیست و ششمین دوره رقابت‌ها در رده سنی جوانان و هشتمین دوره بخش پاراسایکلینگ از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

روز چهارشنبه (۴ اردیبهشت) دومین روز از رقابت‌ها در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت ۴۰ کیلومتر در رده سنی جوانان پیگیری شد که امیرحسین جمشیدیان مدال برنز آن را به دست آورد و نمایندگان قزاقستان و چین تایپه نیز نشان‌های طلا و نقره را کسب کردند.

اتفاق مهمی که در این مسابقه روی داد تلاش میزبان برای قرار دادن نماینده خودش در بین سه نفر اول بود. تلاش میزبان برای تصاحب مدال در این رقابت‌ها به جایی منجر شد که مراسم اهتزاز پرچم‌ها هم با سومی ازبکستانی‌ها برگزار شود، اما اعتراض خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان به عنوان رئیس کمیته جاده آسیا به نحوه محاسبه زمان امیرحسین جمشیدیان موجب شد تا داوران بار دیگر زمان‌ها را محاسبه کنند.

در نهایت با اعتراض ایران و محاسبه زمان‌ها، حق رکابزن جوان کشورمان ضایع نشد و مدال برنز به وی تعلق گرفت.

در ادامه و در مسابقه استقامت جاده در رده سنی زیر ۲۳ سال دو نماینده کشورمان در خط استارت قرار گرفتند که در پایان محمد گنج‌خانلو توانست از حریفان پیشی بگیرد و صاحب گردن‌آویز طلا شود. امیرحسین جمشیدیان، دیگر رکابزن ایران در این مسابقه بود.

کد خبر 438509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha