همشهری آنلاین رئیس اورژانس پایتخت با انتشار آمار مصدومان بازی حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از مرگبار بودن این جدال در آزادی خبر داد.

حاشیه‌های در قلب متن

به گزارش "ورزش سه"، شاید تنها در ایران باشد که برگزاری رقابت های باشگاهی با چنین اتفاقات دردناک و تاسف آوری مواجه باشد! اتفاقاتی که ساعاتی پس از پایان بازی رئیس اورژانس پایتخت آماری تاسفبار در خصوص تعداد مصدومان در عین حال مرگ یک جوان ۳۰ ساله را در اختیار رسانه‌ها قرار داد تا این واقعیت عیان شود که این فوتبال نیست بلکه یک جنگ مرگبار است!

در شرایطی که تصاویر اختصاصی "ورزش سه" از ورزشگاه آزادی نشان می‌داد عوامل اورژانس دقایقی بعد از تخلیه سکوهای ورزشگاه در طبقه دوم در حال ریکاوری یکی از تماشاگران بدحال هستند، رئیس اورژانس تهران در مصاحبه ای به صورت رسمی از تعداد پرشمار آسیب دیدگان و مصدومان این بازی پرده برداشت و گفت: «بازی پرسپولیس و سپاهان   ۲۴۵ مصدوم داشت که ۴۴ نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال یافته و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند. متاسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داد که جنازه این فرد ۳۰ ساله تحویل پزشکی قانونی و مراجع قضایی شد».


خبری تاسف آور که نشان داد در فوتبال باشگاهی ایران نه تنها هیچ کس از زیبایی های فوتبال لذتی نمی برد بلکه اسیر حساسیت های کاذب و دردآوری است که پایانی جز افسوس و ناراحتی برای خانواده ها ندارد. مسلما در این راه مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همین طور سران باشگاه های به اصطلاح حرفه ای فوتبال ایران بیشتر از همه در مقصر هستند، کسانی که می توانند به راحتی با نظم و ترتیب بیشتر از وقوع اتفاقاتی درست مثل آن چه در دقایق ابتدایی بازی امروز رخ داد، ممانعت به عمل بیاورند تا دیگر این گونه آمارهای عجیب در راه مصدومان و درگذشت یک طرفدار به گوش نرسد.


همین چند روز قبل بود که در فوتبال اروپا شاهد رویارویی هایی به مراتب حساس تر از آن چه بر بازی امروز گذشت، بودیم. جدال منچسترسیتی با تاتنهام در ورزشگاه اتحاد آن هم در مقابل دیدگان طرفدارانی که تنها یک تا دو قدم با زمین فاصله داشتند اما با وجود شکست عجیب مقابل رقیب شان حتی یک اعتراض نداشتند و قطره ای خون ریخته نشد! اما در ورزشگاه آزادی هنوز بازی شروع نشده بود درگیری ها آغاز و باران صندلی بود که مشاهده می شد! نه واقعا آن چه  در ورزشگاه آزادی مشاهده نامش فوتبال و زیبایی هایش نبود و تنها صحنه هایی بود که حالا تاسفش با شنیدن خبر درگذشت یکی از هموطنان ۳۰ ساله و مصدومیت ۲۴۵ نفر بیشتر از همیشه گریبانگیر فوتبال ایران است.

کد خبر 438467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha