جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دزدان صبح امروز با یک کامیونت، ویترین شعبه جواهر فروشی مشهور تیفانی (Tiffany) را در مرکز لندن شکستند و جواهرات آن را به سرقت بردند

سرقت از تیفانی
منابع خبری در انگلیس اعلام کردند حوالی ساعت ۳ صبح امروز، دزدان به شعبه جواهر فروشی تیفانی در محله مشهور نایتس بریج (Knights bridge) حمله کردند و سپس با کالاهای دزدی، سوار بر موتورسیکلت از منطقه متواری شدند.
روزنامه دیلی میل نیز با درج این موضوع نوشت تاکنون فرد یا افرادی در ارتباط با این دزدی، بازداشت نشده، کامیونت سرقتی مورد استفاده در این سرقت در محل باقی مانده است و بررسی های پلیس ادامه دارد.
شرکت تیفانی و همکاران (Tiffany & Co)، شرکت جواهر فروشی و لوازم تجملی آمریکایی است که ۱۸۱ سال پیش راه اندازی شد. این فروشگاه زنجیره‌ای که جواهر، کالاهای ساخته شده از طلا، نقره، چینی، چرم، کریستال و نیز لوازم آرایش وعطر، ساعت، الماس، بطری آب و لوازم شخصی گرانقیمت می‌فروشد، گردش مالی اش سالانه ۴ میلیارد دلار است و بیش از ۱۳ هزار کارمند در سراسر جهان دارد.
روزنامه دیلی میل در گزارشی دیگر به مناسبت انتشار آمار جرم و جنایت در انگلیس، این کشور را " بریتانیا بدون قانون" نامید که در آن، روزانه دو نفر در خیابان ها کشته می شوند و شمار قتل به بالاترین میزان در ده سال اخیر رسیده است. براساس گزارش اداره ملی آمار انگلیس، پارسال بیش از ۴۰ هزار جرم با استفاده از آلات برنده همچون چاقو و قمه در این کشور ثبت شد که فقط حدود ۸ درصد از مجرمان، مجازات شدند.
در این گزارش آمده است جرایم خشن پارسال حدود ۲۰ درصد و دزدی، حدود ۱۱ درصد در انگلیس، افزایش یافت.
کد خبر 438430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha