همشهری آنلاین: جمعی از سهامداران شرکت پدیده شاندیز برای سومین پنجشنبه متوالی امروز پنجم اردیبهشت برای رسیدگی به مطالبات خود از این شرکت به استانداری خراسان رضوی در مشهد مراجعه کردند.

پیگیری سهامداران پدیده در مشهد همچنان ادامه دارد

یکی از این فراد به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام سه ماه پیش حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی قرار بود مبلغ 10 هزار میلیارد ریال برای پرداخت به سهامداران معسر شرکت پدیده از طریق یک موسسه اختصاص یابد.

علیرضا مناری افزود: از آن تاریخ تاکنون به این وعده عمل نشده و البته پیگیری استانداری خراسان رضوی نیز در خصوص موضوع شرکت پدیده طی این مدت به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب پس از گذشت چهار سال هنوز تصمیم مشخصی برای رفع مشکل سهامداران شرکت پدیده اتخاذ نشده است. پنجشنبه هفته پیش جمعی از سهامداران شرکت پدیده شاندیز اقدام به تهیه فهرستی از سهامداران معسر و داری مشکل مالی کرده بودند تا در صورت اتخاد تضمینی از سوی مسئولان برای پرداخت به سهامداران معسر فهرست مذکور ارائه شود. امروز نیز سهامداران حاضر در محل اطلاعات هویتی و شماره سهامداری خود را در فهرست یاد شده دوباره ثبت کردند.
پروژه پدیده شاندیز چهار سال پیش در پی برخی تخلفات از جمله عدم دریافت مجوزهای لازم برای ساخت و ساز و نیز توزیع غیرمجاز سهام به صورت گسترده با دستور مراجع قضایی تعطیل شد یعنی در مرحله نخست این اقدام دفاتر فروش و عرضه سهام شرکتپدیده مسدود شد و بعد از مدتی کل پروژه متوقف گردید.

سه سال پیش با تشکیل ستاد تدبیر در استان خراسان رضوی اقداماتی برای راه اندازی مجدد و سر و سامان دادن به وضعیت این پروژه انجام شد چنانکه مدیرعامل جدید گروه شرکتهای پدیده شاندیز مهر ماه پارسال اعلام کرد 45 شرکت پیمانکاری و مشاور جزء و کل برای ساخت و تکمیل پروژه های شرکت پدیدهبا این مجموعه قرارداد منعقد کرده اند.

گروه شرکتهای پدیده هم اکنون در شش شرکت اصلی و دو موسسه وابسته در حال فعالیت است. این شرکت دارای دو سایت اصلی اداری و پروژه گردشگری درشاندیز و کیش است.

کد خبر 438345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha