چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سید شاهین موسوی با کسب دو پیروزی مدال برنز خود را در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند مسجل کرد.

شاهين موسوي

نخستین روز از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا به میزبانی شهر بانکوک و در ورزشگاه راجامانگلا برگزار شد که ایمان رمضان‌پور نماینده وزن ۹۱+ کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف بوکسور هندی رفت که در پایان این دیدار نماینده هند پیروز شد.

امید احمدی صفا نماینده وزن ۴۹ کیلوگرم کشورمان  نیز مقابل حریفی از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۹۱ کیلوگرم پوریا امیری در بازی اول به مصاف نماینده قزاقستان رفت که مدال نقره المپیک ریو، مدال برنز مسابقات جهانی و طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۹ را در کارنامه خود دارد. در این دیدار امیری باخت و حذف شد.

در دومین روز و در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی در دور اول نماینده کشور تایلند را شکست داد.

در وزن ۶۴ کیلوگرم امیرمسلم مقصودی نماینده کشور سریلانکا را مغلوب کرد.

در وزن ۵۶ کیلوگرم سجاد محمدپور در نخستین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان رفت و متحمل شکست شد.

حسین دانشور بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی بوکس در نخستین تجربه آسیایی خود و در اولین گام مقابل انگوین چونگ از ویتنام به برتری رسید. دانشور با این پیروزی به مرحله یک چهارم‌ نهایی رسید و برای مسجل کردن مدال برنز خود به مصاف ماروین نوبل از فیلیپین خواهد رفت.

در رقابت‌های وزن ۶۹ کیلوگرم ، سجاد کاظم‌زاده با شکست مقابل نماینده ازبکستان در دور نخست، از دور مسابقات کنار رفت تا پنجمین حذف شده تیم ۹ نفره ایران لقب بگیرد. کاظم‌زاده در دوره گذشته مسابقات در ازبکستان موفق به کسب تنها مدال برنز کشورمان شده بود.

همچنین  اشکان رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف بوکسوری از کشور میزبان رفت و با شکست در این مبارزه از دور رقابت‌ها حذف شد.

اما سید شاهین موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده  مغولستان رفت و با پیروزی در این دیدار مدال برنز خود را قطعی کرد. موسوی در نیمه نهایی به مصاف حریفی از هندوستان خواهد رفت.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از ۳۰ فروردین ماه در شهر بانکوک آغاز شده است که تیم ملی بوکس کشورمان با ۹ ورزشکار و سه مربی به سرپرستی همایون اردلان در این رقابت‌ها حضور دارد.

اکبر احدی به عنوان سرمربی، علی مظاهری و افشین نادری به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات هستند.

کد خبر 438261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha