همشهری آنلاین: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور برنامه‌ریزی از برپایی غرفه‌های پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب در نمایشگاه امسال کتاب تهران خبر داد.

پویش جمع‌‌آوری کتاب برای سیل‌زدگان در نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری ایبنا، علی‌اصغر سیدآبادی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور برنامه‌ریزی و مبدع طرح‌هایی مانند پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب، از برپایی غرفه‌های پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

وی عنوان کرد: در این غرفه‌های کوچک هر سه روز یک بار ۶ روستا و آبادی عشایری در نمایشگاه حضور دارند و فعالیت‌هایشان را در ترویج کتاب‌خوانی به نمایش می‌گذارند.

سیدآبادی همچنین گفت: غرفه یزد پایتخت کتاب در تمام روزهای نمایشگاه فعال است و علاوه بر آن یک روز هم به عنوان روز یزد در نمایشگاه برگزار می‌شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور برنامه‌ریزی همچنین در توضیح پویش کتاب برای مناطق گرفتار سیل اعلام کرد: این پویش را که هدفش جمع‌آوری کتاب برای مناطق آسیب‌دیده از سیل است، شبکه گروه‌های ترویج کتاب‌خوانی با همکاری معاونت امور فرهنگی و ستاد نمایشگاه کتاب تهران و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، به راه انداخته است.

وی از همه مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب تهران خواست تا با خرید کتاب‌های مناسب از نمایشگاه  و اهدای آنها به غرفه روستاهای دوستدار کتاب، مستقر در نمایشگاه کتاب تهران، در پویش جمع‌آوری کتاب برای مناطق گرفتار از سیل، مشارکت کنند.

کد خبر 438238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha