همشهری‌آنلاین: کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر با هدف حفاظت و باززنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه با حضور دکتر حناچی، شهردار تهران به عنوان رئیس کنفرانس برگزار می‌شود.

كنفرانس حفاظت از ميراث قرن بيستم

به گزارش شهرنوشت، ‏‎مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با همکاری Docomomo International (سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن) و TICCIH (کمیته بین‌المللی حفاظت از میراث صنعتی) "کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر" را برگزار می‌کند.

این کنفرانس بررسی حفاظت و باززنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران را حول محور "بررسی ظرفیت ها و فرآیندهای حقوقی و قانونی"، "گردشگری و اقتصاد"و"چشم‌انداز آینده و تاثیرات و ره‌آورد قرن بیستم در ایران" در دستور کار خود قرار داده‌است.

‏‎این کنفرانس به ریاست پیروز حناچی – شهردار تهران به عنوان نماینده سازمان بین‌المللی حفاظت و مستندنگاری میراث معماری و شهری مدرن( Docomomo International ) در ایران و حضور نمایندگان این سازمان از ژاپن و آلمان و متخصصانی از کشورهای فرانسه، ترکیه، جمهوری چک، لیتوانی، بوسنی هرزه‌گوین، اسپانیا، بلژیک، هلند، تایوان، صربستان، سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در باغ نگارستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 438095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha