همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از شرکت سایپا گفت: طبق اظهارات مدیرعامل سایپا تولید از گردونه تولید حذف و خودرو تیبا یا کوئیک جایگزین آن می‌شود.

پراید

ایرنا نوشت: ولی ملکی درباره جلسه کمیسیون صنایع اظهار داشت: اعضای کمیسیون صنایع عصر امروز برای بازدید از شرکت خودروسازی سایپا به این شرکت رفتند و مدیرعامل این شرکت گزارشی از فعالیت ها و برنامه های آتی خود ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شده با حذف تولید پراید، تیبا یا کوئیک جایگزین آن شود.

ملکی با اشاره به گزارش مدیرعامل سایپا گفت: شرکت سایپا تولید خود را از روزی ۶۰۰ خودرو به ۲ هزار خودرو افزایش داده است تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اضافه کرد: امروز همچنین مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا به سوالات برخی نمایندگان پاسخ داد و قرار شد پاسخ برخی دیگر از نمایندگان را به صورت مستند و درقالب گزارش مکتوب ارائه کند.

ملکی ادامه داد: از مدیرعامل سایپا خواسته شده تا به تعهدات خود در قبال فروش خودرو عمل کنند تا سر مردم در این میان بی کلاه نماند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: پس از استماع گزارش مدیرعامل سایپا، نمایندگان از خطوط تولید خودروهای تیبا و کوئیک بازدید کردند.

کد خبر 438070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha