دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تازه‌ترین مجسمه‌های امیرحسین دلبری در قالب نمایشگاه «زیر سقف شیشه‌ای» عصر روز جمعه ششم اردیبهشت در نگارخانه مژده به نمایش درمی‌آید.

نمايشگاه زير سقف شيشه اي در گالري مژده

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه شامل ۱۵ مجسمه فیگوراتیو در ابعاد ۶۰ تا ۱۱۰ سانتیمتر از طراح و مجسمه‌ساز جوان است. زیر سقف شیشه‌ای در نگاهی جهانشمول از محدودیت‌های نامرئی می‌گوید که زنان در جامعه به آن دچارند و نمی‌توانند آنطور که می‌خواهند در نردبان جایگاه‌های شغلی و اجتماعی بالاتر بروند. دلبری با رویکردی انتقادی به چالش‌های پیش روی زنان، جدیدترین مجسمه‌های خود را طراحی کرده است.

این چهاردهمین نمایشگاه انفرادی دلبری است که تاکنون آثار خود را به صورت گروهی و انفرادی در شهرهای مختلف ایران و کشورهای دیگر ارائه داده است. تهران، مشهد، تورنتو، ونکوور، پاریس، لندن و دهلی‌نو از جمله شهرهای میزبان آثار دلبری ۳۷ ساله بوده‌اند. ضمن اینکه او آثارش را پیش از این در نگارخانه‌های ثالث، روژ، رها، نیکلاس فلامل پاریس، ۶۶ تهران، تابستان و پاییز خانه هنرمندان و... به نمایش گذاشته است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه زیر سقف شیشه‌ای جمعه ششم اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه مژده در سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، شماره ۲۷ برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا ۱۳ اردیبهشت ادامه می‌یابد و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای عادی جز شنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ از آن دیدن کنند.

کد خبر 437991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha