همشهری‌آنلاین: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۲۶۰ شرکت داخلی و ۱۷ شرکت خارجی در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

نمايشگاه گل و گياه

علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اعلام این خبر گفت:‌ در این نمایشگاه تولیدکنندگان گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان و ... حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.  

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: ترویج فرهنگ گیاه‌پروری و فضای سبز و جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه‌های متنوع گیاهی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه است. با برگزاری این نمایشگاه‌ها، شاهد تحولاتی مثبت در صنعت گل وگیاه کشور و انسجام بیشتر تولیدکنندگان داخلی در ارتقاء کیفیت تولیدات خود نیز بوده‌ایم.

مهندس مختاری در خصوص برنامه‌های جانبی نمایشگاه گفت : با استقبال شهروندان از راه‌اندازی کاروان های گل، از روز یکشنبه ۸ اردیبهشت، هم‌زمان با آغاز به کار نمایشگاه، کاروانی از احجام تزیین شده با  گل‌های زیبا به مدت شش روز در سطح شهر تهران به گردش در خواهد آمد.

او با اشاره به تقاضاهای بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌های پیشین برای خرید گل و گیاه در فضای نمایشگاه، گفت :  برای رفاه حال و رضایت شهروندان، غرفه‌داران از ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز آخر برگزاری نمایشگاه، یعنی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت، اقلام موجود در غرفه‌های خود را با قیمت مناسب برای فروش ارائه می‌کنند، تا علاوه بر جلوگیری از آسیب‌های ناشی از بازگرداندن گیاهان به مبدأ و ممانعت از وارد آمدن ضرر و زیان به تولیدکنندگان کشورمان، امکان خرید گل و گیاه با قیمت منصفانه نیز برای شهروندان فراهم شود.

مختاری در پایان با اشاره به حضور نمایندگان از شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷ شرکت خارجی و نمایندگان آن‌ها ازکشورهای آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا، اتریش، ترکیه، ارمنستان، روسیه و سوئیس در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه ساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه، هشتم اردیبهشت در مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو، واقع در ضلع جنوبی بوستان گفت‌وگو آغاز به کار می‌کند و تا روز جمعه ۱۳  اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ برپا خواهد بود.

کد خبر 437981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha