همشهری‌آنلاین: معاون شهردار تهران آخرین اقدام‌های انجام‌شده توسط مدیریت شهری در راستای کمک به سیل‌زدگان خوزستان را تشریح کرد و ساخت شش سیل‌بند را ازجمله این اقدام‌ها برشمرد.

شهرداری تهران

شاپور رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی شهرنوشت به خوزستان، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده توسط شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده این استان گفت: نیروهای شهرداری تهران در چند روز اخیر در سه منطقه ابوجلال، سبحانیه و مالکیه مشغول خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان از طریق احداث و مرمت سیل‌بند بودند. 

معاون شهردار تهران با اشاره به مختصات سیل‌بند ابوجلال گفت: در این محدوده ۴ سیل‌بند بسیار مهم در دو طرف رودخانه کرخه به طول تقریبی ۴.۵ کیلومتر ساخته شد. این سیل بندها به عرض ۴ متر و به ارتفاع ۳ متر با به کارگیری ۱۲ کامیون، یک لودر، ۸ نیسان و دو بابکت که توسط شهرداری تهران تامین شده بود، با کمک ۳۰۰ نفر از نیروهای مردمی احداث شد.

او گفت: در سبحانیه احداث سیل‌بند با کمک و نظارت مستقیم شهرداری تهران انجام شد. این سیل‌بند به طول تقریبی ۳.۵ کیلومتر و ارتفاع ۳ متر به وسیله ۸ کامیون، یک لودر و با همکاری ۴۰۰ نیروی داوطلب مردمی احداث شد. در مالکیه هم احداث سیل‌بندی به طول یک کیلومتر، عرض ۳.۵ متر و ارتفاع ۴ متر به اضافه یک کیلومتر خاکریز با همکاری ۱۵ کامیون، دو لودر و ۳۰۰ نیروهای داوطلب مردمی به مدت ۶ روز انجام شد. 

به گفته رستمی، در حال حاضر نیروهای شهرداری تهران به همراه نیروهای شرکت آبفای تهران، سپاه پاسداران و نیروهای داوطلب مردمی در حال احداث سیل‌بند در روستای سابله از توابع بستان استان خوزستان هستند.

کد خبر 437961

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha