همشهری آنلاین: بیش از ۳۰ هنرمند در اقدامی جمعی در ساخت یک ویدئوی کارتونی برای هشدار درباره گرمایش زمین و خطرات زیست محیطی با هم همراه شدند و آن را در آستانه روز جهانی زمین منتشر کردند.

دي كاپريو

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، یک ویدئو با نام «زمین» یا «ارث» به تازگی منتشر شده که از حضور هنرمندان مختلف از جمله لئوناردو دی کاپریو بهره گرفته است.

این ویدئو که به مناسبت روز زمین ۲۰۱۹ ساخته شده به همت یلی دیکی که رپر و از دستیاران کریس براون است ساخته شده و موضوع ترانه آن «زمین» است که یک فیلم انیمیشن برای آن ساخته شده است.

اسامی سرشناسی از عالم موسیقی چون آریانا گرانده، جاستین بی‌بر، شون مندس، اسنوپ داگ، مایلی سایرس و کیتی پری این مجموعه را همراهی کرده‌اند و هر یک در قالب یک موجود از ضرورت وجود خود با زبان ترانه سخن گفته‌اند. کوین هارت کمدین و لئوناردو دی کاپریو نیز در این مجموعه حضور دارند.

دی کاپریو درباره این ویدئو گفت: این ترانه احتمالاً محبوب‌ترین ترانه‌ای است که تا به حال شنیده‌ام.

این ویدئو با تمرکز بر زیبایی حیات وحش با حس طنز ساخته شده و به مخاطبان خود هشدار می‌دهد که مواظب زمین و موجودات ساکن در آن باشند.

در این ویدئو جاستین بی‌بر در نقش یک بابون صداپیشگی کرده، گرانده در نقش یک گورخر، مندس در نقش کرگدن و کیتی پری در نقش پونی.

لیل دیکی گفته است حدود ۳ سال برای خلق این مجموعه وقت گذاشته است.

این خواننده همچنین «زمین» را یادآور ترانه مشهور «We Are the World» لیونل ریچی در سال ۱۹۸۵ که با حضور جمعی از هنرمندان و مایکل جکسون تهیه شد دانست.

فردا دوشنبه ۲۲ آوریل روز جهانی زمین است.

کد خبر 437897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha