همشهری آنلاین: دو ماه پس از بردن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، هوتن شکیبا به تلویزیون بازگشت و در سومین فصل از مجموعه موفق و محبوب «لیسانسه‌ها» مقابل دوربین رفت.

هوتن شكيبا در سريال فوق ليسانسه ها

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه تلویزیونی «فوق‌ لیسانسه‌ها» که در واقع ادامه «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت است، از پنجشنبه ۲۹ فروردین در لوکیشن دانشگاه خوارزمی تهران کلید خورد و شکیبا نخستین بازیگری بود که بازی‌اش در این سریال در همان نقش حبیب آغاز شد. قرار است تمام بازیگران دو فصل اول به علاوه چند چهره تازه به تدریج در «فوق‌لیسانسه‌ها» مقابل دوربین بروند و ایفای نقش کنند.

شکیبا پس از درخشش روی صحنه تئاتر به تلویزیون آمد و در مجموعه نمایشی «کلاه‌قرمزی» صداپیشه عروسک دیبی شد. بعد نوبت به درخشش در «لیسانسه‌ها» رسید که این روزها فصل سوم آن در قالب پروژه «فوق‌لیسانسه‌ها» تولید می‌شود. اوج کار این بازیگر جوان حضور در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در نقش عبدالحمید ریگی بود که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از جشنواره سی و هفتم برایش به ارمغان آورد.

امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، سیاوش چراغی‌پور، تبسم هاشمی، پریسا مقتدی، سوگل قلاتیان و... بازیگران اصلی «لیسانسه‌ها» هستند که در «فوق‌لیسانسه‌ها» هم حضور خواهند داشت. صحت و ایمان صفایی فیلمنامه را نوشته‌اند و قرار است سریال از شبکه سه روی آنتن برود.

کد خبر 437810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha