جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اختلاف سامی الجابر، رئیس هیئت مدیره و محمد بن فیصل، مدیر تیم فوتبال الهلال با نظرهای متفاوت آنها درباره زوران مامیچ، سرمربی کروات این تیم به اوج خود رسیده است.

طوفان در الهلال به سود استقلال
سامی الجابر در واکنش به انتقادهای بی‌سابقه محمد بن فیصل از او در برنامه زنده تلویزیونی به خاطر عکس گرفتن با ژسوس، سرمربی پیشین و پرتغالی الهلال پس از شکست شب گذشته (پنجشنبه) برابر نماینده تونس در فینال جام باشگاه‌های عرب گفت: سه بار به پرتغال سفر کرده‌ام و باید بگویم ژسوس یک هوادار بزرگ الهلال است. با ژسوس درباره الهلال صحبت کردم و برای من علاقه او به حضور در بازی فینال جام باشگاه‌های عرب کافی است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه الهلال و مشاور عالی هیئت عامل ورزش عربستان در واکنش به این اتفاقات با اشاره به آینده زوران مامیچ، سرمربی کروات آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: من همراه تمامی اعضای الهلال در سخت‌ترین شرایط و حتی هنگام ترک این تیم هستم.

محمد بن فیصل، مدیر تیم فوتبال الهلال نیز درباره عدم حضور سامی الجابر در اردوی این تیم پیش از بازی با حریف تونسی گفت: از سامی الجابر و سرمربی سابقش بپرسید! کسانی هستند که می‌خواهند با من تسویه حساب شخصی کنند. مدارکی دارم که نشان می‌دهد می‌خواهند الهلال را نابود کنند.

وی در رابطه با ادامه همکاری با زوران مامیچ نیز گفت: از این فصل فقط سه هفته باقی مانده است!

مدیر الهلال سپس با انتقاد از فدراسیون فوتبال عربستان گفت: امیدوارم آنها بدانند که الهلال تیم عربستانی است و ما هم آدم هستیم! ما در طول شش روز سه بازی برگزار کردیم و این تیم بزرگ الهلال است که تا آخرین دقیقه روحیه مبارزه خود را به نمایش می‌گذارد.

تیم‌های الهلال و استقلال سه‌شنبه آینده (۳ اردیبهشت) در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در چارچوب دیداری از گروه C رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

تسنیم

کد خبر 437772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha