همشهری آنلاین: شرکت آمازون می‌گوید تصمیم گرفته است شبکه فروش آنلاین خود در داخل چین را تعطیل کند. آمازون اعلام کرد این تعطیلی از روز هجدهم ژوئیه ۲۰۱۹ جاری اجرایی خواهد شد.

آمازون چین

این شرکت دلیلی برای اتخاذ تصمیم یاد شده ارائه نکرده است اما در بحبوحه رقابت با خرده فروشان آنلاین داخل چین از افزایش فروش بازماند.

حدود ۵۰ درصد بازار آنلاین آمریکا و ژاپن در اختیار آمازون است. آمازون در سال ۲۰۰۴  یک شرکت چینی را خریداری کرد تا وارد کسب و کار فروش آنلاین در چین بشود.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، زمانی آمازون ۱۵ درصد بازار آنلاین چین را در اختیار داشت اما در این اواخر، سهمش از این بازار به زیر یک درصد رسیده است.

کد خبر 437733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =